Trať Bratislava /Hohenau - Brno - Praha - Bohumín

pro MSTS a Open Rails

Aktuální délka tratí 1900 km 
 
 
Aktuální aktualizace ke stažení : BP 90 z 31.3. 2016
Aktuální verze na DVD:  BP 90 - 31.3.2016
Tratě i vozidla jsou pro Open Rails kompatibilní
ENGLISH

 

Datum poslední aktualizace: sobota, 02. 04. 2016

Novinky
Archiv
Jak trať získat
Zkušenosti
Pokyny k instalaci a nastavení MSTS
Software  (Trainstore)
Aktivity BP
Aktualizace
Trainset BP
MSTS odkazy
MSTS forum
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jestli si někdo myslí, když pracoval mnoho let na dráze, pak změní zaměstnání a tím pokládá věc za vyřízenou, tak se velice mýlí. "Absťák" se zákonitě musí dostavit. V mém případě je to vznik zatím 1300 km dlouhé reálné trati z Bratislavy do  Prahy s variantními trasami po paralelních tratích, kterou stavím dle reálných podkladů už několik let pro příznivce počítačové hry Microsoft Train Simulator.

 Upozornění: Tuhle trať pro MSTS je možné získat výhradně objednávkou nebo osobním odběrem v naší prodejně. Veškeré kontakty jsou uvedeny i dole na každé stránce.

Trať Bratislava - Brno - Praha je kompatibilní pouze s originálními tratěmi MSTS. Dále trať Luhačovice, Čáslav - Třemošnice, trať ČD 120, trať ŽSR 169 Košice - Hidasnémeti a ŽSR Bratislava - Štúrovo.  Používá kolejivo, které není kompatibilní s žádným Xtracks.  MSTS s touto tratí nesmí obsahovat žádnou trať, která Xtracks používá.  V takovém případě je nutné takové tratě v adresářích ze záloh střídat.

Podrobná mapa se zobrazí kliknutím na obrázek. Podrobná mapa je v aktuální verzi BP 90 (pravidelně pravidelně aktualizuje Pavel Zlámal)

Kilometrické vzdálenosti:
Bratislava - Kúty (ŽSSK) 63km (elektrifikovaná trať 25kV/50Hz)
  Kúty - Břeclav            18km (elektrifikovaná trať 25kV/50Hz)
  Kúty - Holíč  (ŽSSK) 19km (elektrifikovaná trať 25kV/50Hz)
Kúty - baňa Čáry  (ŽSSK) 2km (elektrifikovaná trať 25kV/50Hz)
Devínská Nová Ves - Marchegg (OBB) - ( směr Wien a Gänserndorf ) 8km
  Hodonín - Holíč 7km (elektrifikovaná trať 25kV/50Hz)
  Břeclav - Přerov  (levostranný provoz) 100km (elektrifikovaná trať 25kV/50Hz do Nedakonic, dál SS 3kV)
  Hodonín - Zaječí 37km  
  Břeclav - Brno 59km (elektrifikovaná trať 25kV/50Hz)
Brno Židenice - Tišnov - Havlíčkův Brod 119km (elektrifikovaná trať 25kV/50Hz)
Tišnov - Nedvědice - Žďár nad Sázavou 62km
Brno - Svitavy 74km (elektrifikovaná trať 25kV/50Hz......)
Svitavy - Česká Třebová 17km ( ......elektrifikovaná trať 3kV ss )
Česká Třebová - Olomouc 88km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Česká Třebová - Kolín - Praha 164km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Praha Libeň - Hrabovka - Praha Bubny - Praha Bubeneč 10km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
odb.Blatov - Pha Běchovice - Malešice - Vršovice - Pha Vyšehrad 15km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Praha hl. n - Praha Smíchov - Beroun 43km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Praha hl. n - Benešov u Prahy - Tábor 103km (elektrifikovaná trať 3kV ss /25kV/50Hz)
Praha Vršovice - ONJ - Praha Vršovice 7km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Praha Vršovice - Praha Krč 5km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Praha Hostivař - Praha Malešice - Praha Libeň 7km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Praha Vršovice čekací koleje - Praha Krč - Radotín 15km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
odb. Rokytka - výhybna Vítkov 2km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Ústí nad Orlicí - Letohrad 14km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Týniště nad Orlicí - Letohrad 41km  
Letohrad - Lichkov 21km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Lichkov - Dolní Lipka - Králíky - Štíty 21km  
Dolní Lipka - Hanušovice 20km  
Břeclav - Lednice 13km  
  Břeclav - Mikulov + 2km 26km  
Břeclav - Hohenau (OBB) 19km (elektrifikovaná trať 25kV/50Hz-15kV/16 2/3Hz)
Choceň - Týniště nad Orlicí - Hradec Králové - Velký Osek 96km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Pardubice - Hradec Králové - Jaroměř 40km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Opatovice nad Labem - odbočka Plačice 3km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Kolín - Poděbrady - Nymburk - Lysá n Labem - Praha 73km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Poříčany - Nymburk hl. n 15km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Nymburk město - Veleliby - Nymburk hl. n 7km
Lysá nad Labem - Milovice 6km
Lysá nad Labem - Dřísy - Ovčáry 19km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Kolín - Havlíčkův Brod 74km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
  Hustopeče - Šakvice 7km  
Hrušovany u Brna - Židlochovice 3km  
  Skalice nad Svitavou - Boskovice 5km  
  Zábřeh na Moravě - Šumperk 13km  
  Šumperk - Hanušovice 27km  
Olomouc - Přerov - Ostrava - Bohumín - Dolní Lutyně 119km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Ostrava Svinov - Ostrava Třebovice 3km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Studénka - Mošnov, Ostrava Airport 9km (elektrifikovaná trať 3kV ss )
Brno - Slavkov u Brna 27km (elektrifikovaná trať 25kV/50Hz-15kV/16 2/3Hz do Blažovic)
Brno - Přerov 88km (elektrifikovaná trať 25kV/50Hz-15kV/16 2/3Hz před Nezamyslice, dál SS 3kV)
Blažovice - Holubice (spojka 300 a 340) 3km (elektrifikovaná trať 25kV/50Hz-15kV/16 2/3Hz)
Praha Smíchov - Praha Řeporyje 11km  
Praha Smíchov - Praha Stodůlky 13km  
Trať se začala stavět v únoru 2003. Termín dokončení stanovený není, protože tato trať se bude neustále rozšiřovat dle mapky.
K reálné podobě trati bylo použito objektů a příspěvků těchto autorů:
odrážka Tomi - návěstidla, trakční vedení, budovy, objekty, lampy na peronech dle originál dokumentace, technická spolupráce
odrážka Starý - modely návěstidel, budovy Brno hl. nádraží, technická spolupráce  www.msts.cz
odrážka Jan Martínek - budovy, objekty, dle dodané dokumentace
odrážka Polák - nový balík návěstidel včetně OBB a scripta, lampy, světelné stožáry, výměnová tělesa, drobné objekty.
odrážka Trunda -  veškeré stromy, křoví a textury terénu,
odrážka Dejv nahrál autentické zvuky a ruchy
odrážka

PaV -  jeho objekty z 024, dále vyrobil sérii objektů specielně pro tuto trať

odrážka

Pikku vyrobil skiny autentických vozidel, které zde jezdí i dříve jezdili, Marián Šimo poskytl webový prostor pro downloady, 

odrážka

Ppoollll přeložil do Češtiny editor, vytvořil modely náspů trati, dokumentace pražských nádražích,...

odrážka

Michal Tuček - stavby a objekty v okolí Řečan i Prahy

odrážka

Roman Šubrt - nejen pražská nádraží, mosty, tunely, viadukty

odrážka

Firlet - budovy na trati Kolín - Praha

odrážka

Mates - nádraží Kostěnice, Moravany, Uhersko

odrážka

Nebulus - Objekty v okolí Bratislavy, technické dokumentace

odrážka

Pavel Krulich a Lukáš Oreška - budovy z Kolína do Prahy Vysočan a Poříčan přes Nymburk

odrážka

Jan Švec - Modely nádražích předměstí Bratislavy a všechny stavby na trati Choceň - Týniště - Hradec Králové

odrážka

Miran - část depa a nádraží Praha Masarykovo, měnírny po celé trati a další objekty

odrážka

Martin Novák - budovy na trati 230

odrážka

Zdeněk Zvědělík nádraží v Břeclavi

odrážka

Deterio - objekty kolem Brna a značky podél tratí.

odrážka

Lubomír Šudák - objekty trati 251

odrážka

Martin Thuma - modely pro trať 171

odrážka

Jaroslav Kűfner - haly a budovy v Praze na ONJ, od BP85 nádraží Praha Vršovice, Vyšehrad, Smíchov

odrážka

Kabulus - mapky tratí na těchto stránkách a ve hře

odrážka

Aleš Sláma - hrad Pernštejn a nádraží na trati 021 Týniště - Letohrad

odrážka

...a mnoho dalších, kteří přispěli se svou trochou do mlejna

novinky
archiv od 20-1-2011 do 31-12-2012
archiv od 13-10-2010 do 20-1-2011
archiv od 24-11-2008 do 12-10-2010
archiv od 03-01-2007 do 26-09-2008
archiv od 20-6-2006 do 23-12-2006
archiv od 21-9-2005 do 20-6-2006
archiv od 25-6-2004 do 19-8-2005
archiv od 25-1-2004 do 24-6-2005
archiv od 18-11-2004 do 25-1-2005
archiv od 6-7-2004 do 11-11-2004
archiv od 25-4-2004 do 30-6-2004
nahoru

 semora@semora.cz - tel: 519 411 559 -  mob: 602 595 837 ( pouze v provozní dobu )