|
11.11.2004 - Od bp30
uběhlo hodně času, práce je tam také od té doby mnoho, tak zveřejňuji
další aktualizaci
31bptrat.exe Pokud používáte mé aktivity, tak si
stáhněte i
aktivity.exe. Jednak jsou přizpůsobené aktivity úpravě
kolejiště a také jsem konečně aktivoval předjíždění EC79 Csardas
osobního vlaku za Modřicemi. CD servis pomohl tento osobní vlak narvat
zpět před EC. Ale pozor, jelikož jsem dělal čistky v nepoužívaných
souborech, tak se instalací Activities, Services, Paths a Traffic
nejprve vymažou. Pokud máte vlastní nebo stažené aktivity z jiného webu,
tak si tyto složky zálohujte. Jelikož už jsou pro tuto trať aktivity i
na jiných webech, tak tuhle mazací funkci do budoucna zruším.
Pozor na aktivity od TN. R877 mám v balíku také, ale upravený pro můj
Trainset. Takže ať se Vám to nenamíchá dohromady. |
|
04.11.2004 - Dnes
vydávám dílčí aktualizaci a to zbytek nočních budov, které v noci
zbytečně zářily. Vše zpracoval Michal z Prahy stahujte
zde
. Hups, ještě
Břeclav, díky za info Michale. Jelikož se jedná jen o objekty záměrně to nedávám do standartní
instalačky, tuto aktualizaci když vynecháte, hra nebude vyhazovat chyby,
ale příjdete o pěkné noční skiny. Archiv rozbalte a nakopírujte do
složky v MSTS Routes a dejte "přepsat vše" textues.rar do
textures trati (aby se nehádaly názvy). Aktualizace krajiny vydám
nejdříve po neděli, zatím není čas to dostavět. Pokouším se mimo jiné
narovnat schody v kolejích. V Heršpicích to asi nepůjde, dynamická kolej
se točí na druhou stranu, než potřebuji, ale tam je rychlost 30 km/h.
Ale srovnal jsem to v koleji u staniční budovy v Modřicích, tedy jsem
musel u Milošovy aktivity 111 obnovit Paths vlaku hráče. Ale to jen tak
na okraj. Já do hloubky možností dynamických kolejí pronikl až při
stavbě kolejí z Chocně do Pardubic. |
|
24.10.2004 -
Miroslav Konečný (Mirec) dnes poslal novou pěknou aktivitu
EC 78 Csardás v úseku ČT - Pardubice. S Traffic si opravdu vyhrál a
potkáváte vlak za vlakem. Pardubice jsou plné vlaků, jezdí to tam jak na
nádraží a divte se, hra nepadá! |
|
22.10.2004 - trochu
jsem upravil stránky. Aktualizoval jsem odkazy, v menu je nová rubrika,
kde budou zveřejňovány aktivity uživatelů. Zatím je stránka v přípravě,
jsou tam pouze materiály a screeny od autorů. Všechna vozidla upravuji
do podoby trainsetu dostupného z CD mé trati.
|
|
20.10.2004 - dnes si
můžete stáhnout další aktualizaci
30bptrat.exe. Soubor má velikost téměř 14 MB z důvodu, že je tam
kolem 8 MB nočních textur od Michala z Prahy. Jinak co nového? Trať jsem
prodloužil o dva km za Svítkov k Opočinku, v Pardubicích je od minule
hodně postaveno. Svážné pahrbky, vyústění na Rosice, podjezdy mezi
Pardubicemi a Pardubičkami, souběžné silniční komunikace. Nádraží v
Uhersku, Moravanech, Kostěnicích a mnoho dalšího. Současně k tomu jsem
aktualizoval
aktivity.exe. Novinky, které poslal Mirec a Michael Nosek jsou
zařazeny v tomto souboru. Jen jsem musel tradičně upravit consists k
Trainsetu mému. Aktivitu Laborec jsem musel přizpůsobit úpravě kolejiště
přes pahrbek v Pardubicích a vlak hráče jsem prohnal několika odbočkami,
jelikož tento rychlík má velmi volné jízdní doby. Jinak upozorňuji, že
tahle aktivita je náročná na HW počítače. Proto pravidelně hru
ukládejte. Mirec poslal k aktivitám i screeny, je to na samostatnou
stránku, ale nestíhám. V budoucnu to dám nějak dohromady.
|
|
16.10.2004 -
včera ku příležitosti veletrhu Invex v Brně se sešlo několik nás
aktivních a nadšených pro MSTS od Bratislavy až po Lovosice v
příjemné hospůdce. Na větší foto zleva: |
|
Marian Šimo (webový
prostor pro MSTS), Tax, Pikku, Ondra J a T. Moje maličkost je na
menším obrázku vpravo. Projednali jsme webový prostor jak pro downloady, tak pro umístění stránek, přemýšlím i o vlastní
doméně. Někteří jsme představily novinky ze své tvůrčí dílny,
probralo se, co je třeba v MSTS vytvořit za modely, kam postavit
další koleje mé trati, atd. |
|
Bylo to
příjemné posezení a není vyloučeno, že by se v budoucnu podniklo
něco většího pro širší veřejnost . Uvažoval jsem o Hustopečích v
Hotelu Centro, kde jsou příznivé ceny, salonek pro uzavřenou
společnost, projektor a plátno pro prezentaci novinek MSTS z
notebooku. Nevýhodou je pouze horší vlakové spojení. |
|
|
|
|
|
11.10.2004 - opět
jedna mezinárodní ostuda, která má původ v trati 024 od PaV, jedná se o
dva soubory lanrampa.s a leramp.s, který má uvnitř zkomolené směrování na soubor Aanrampa.ace.
Směrování funguje pouze v českých Windows a jiné Windows tuhle
zkomoleninu neidentifikují. Opravná záplata je zde:
Breclav_Praha.rar Aanrampa.ace po překopírování záplaty smažte.
(Tento odstavec je dnes opraven, protože v Shapes chyběl leramp.s)
|
|
5.10.2004 - večer.
Aktualizace jsou ke stažení.
28bptrat.exe a
29bptrat.exe s nočními objekty od Michala z Prahy. |
|
5.10.2004 - do
zítřka vydám další aktualizaci, kde je poopraveno avizované zhlaví v
Pardubicích, návěstidlo v Zámrsku, dále se i hodně nového postavilo.
Prošel jsem úsek z Ústí do Uherska. Nádraží, podjezdy, další srovnání
terénu, dostavěna Choceň a doplněny skalní objekty. Tedy celý kaňon do
Chocně, ale i jinde, kde jsou skály. I okolí Blanska, atd. Michal z
Prahy poslal noční textury některých nádražích. Jelikož jsem dnes
rozesílal CD, tak noční objekty budou jako samostatná aktualizace, tedy
budou dvě po sobě. |
|
|
K novinkám i patří tři
screeny pod psem na M131, které jsem nahradil za aktuální. Také
si všimněte, že přemostění kaňonu už jde mírně šikmo, jako ve
skutečnosti. Aktualizaci aktivit ještě nemám dokončenou.
Vydržet. |
|
|
|
|
|
|
29.9.2004 -
Nová aktualizace, prodloužení trati z Ústí nad Orlicí do Pardubic. |
|
27.9.2004 - Práce na
úseku Pardubice Svítkov - Pardubice - Choceň jsou v plném proudu, tak
aby se tam do pozítří dalo už jezdit. Krajina bude ještě kompromisní, to
bude na víc aktualizací. Včera jsem jako odreagování projezdil poslední
letošní den provozu Břeclav - Lednice. Vše je zdokumentováno, v modelu
budu muset změnit sklonové poměry trati, je tam stoupání z Lednice
Rybníky až 14 promile. Mému psu Dagovi se Hurvínek M131 tak líbil,
že jej chtěl i řídit. |
|
|
|
Zveřejňuji
výsledek snažení vymodelovat kaňon po bývalém tunelu za Chocní. Snad
se to trochu podobá realitě. Zde nepomohlo žádné zarovnávání terénu,
ale každý čtvereček skály jsem musel vytáhnout do výšky ručně. Do
budoucna by to chtělo originál zídku s klenutím, možná i objekt
žulových bloků, ale nechci to přehánět kvůli FPS. |
|
|
|
|
|
19.9.2004 - Pikku mi
včera poslal skiny na Ondrův model, potřeboval jsem originál, který
jezdí do Hustopečí. Stroj jsem nafotil, Pikku předvedl výkon a takhle to
dopadlo. Ke stažení v Downloadech.
Práce na trati pokračují na plný výkon. Momentálně zápasím s kaňonem
bývalého tunelu u Chocně. To je poslední horská část trati, další úseky
směřují do polabských rovin. Tam by práce mohly postupovat rychleji.
Také jsem dostal nějaké nové návrhy na vzhled stránek, nechci se nijak
unáhlit, ale první fáze přeměny je přesun starších příspěvků do
archívů podle data, protože
omezit obrázky z první stránky...téměř každá objednávka této trati byla
na základě screenů. Kdo jen brouzdá po internetu, tak většinou otevře
první stránku, která se načte a pokud jej nezaujme, jde jinam.
|
|
|
|
12.9.2004 - o
víkendu jsem se dostal k pracím až dnes odpoledne a položil jsem dalších
9 km kolejí od Ústí nad Orlicí do Brandýsa na Orlicí. Kilometr za
stanici. Do Chocně zbývají pouhé 4 km. Je to náročná práce, aby každý
kilometrovník a oddílová návěstidla seděla na tom správném místě jak ve
skutečnosti. |
|
6.9.2004 - práce
opět pokročily, tak zveřejňuji další aktualizaci
26bptrat.exe. Kdo si chce zajezdit v jedné aktivitě od Letohradu do
Ústí, objet soupravu, jet opět v čele do České Třebové, tam odpojit a
najet na soupravu jiného rychlíku zpět na Prahu, zase v čele vlaku,
stahujte i
aktivity.exe (bem2)
|
|
5.9.2004 -
odpoledne. Jak jsem vyhrožoval, zajel jsem na kole do Lednice, abych
mohl zkolaudovat svoji trať. No.. jak je vidět z prvního obrázku, 3.
kolej musím trochu posunout a vysázet mezi 3. a 1. kolejí asi celkem
5 statných smrků. Nádražní budova má o patro méně a krásnou fasádu.
Opravdu by stála za model do MSTS v originále. Jinak Hurvínek M131,
který zde pravidelně jezdí by jako model také neměl chybu. Pak jsem
se přesunul do Lednice - rybníky a také budu muset trochu udělat
drobné změny. Terén vedle trati není v rovině, ale na mírném kopci a
vlastní prostředí zastávky Lednice rybníky je nádherné. Tady můžete
vyskočit z vlaku rovnou na houpačku a skočit do vody.
kliknutím
zde se zobrazí další
stránka s obrázky |
|
|
|
5.9.2004 - v
11.12 tento vlak projel stanicí Šakvice. Myslím, těch 120 km/h tam
mohl mít. Ale konstalace pro focení moc příznivá nebyla. Chtěl jsem
fotit z druhé strany, ale právě hlásili osobní vlak od Brna, tak
jsem neriskoval. Bylo zamračeno, tak protisvětlo nemělo hrozit. Ale
hrozilo. Přesně v moment průjezdu vlaku vysvitlo slunce a pak opět
zalezlo. Kdybych risknul foto jak jsem zamýšlel původně, byla by to
taková fotka. Jinak ještě jela souprava se T 435, ale ta jela dříve
a té jsem mohl pouze zamávat a vyfotit maximálně konce vlaku. A to
jsem z Hustopečí do Šakvic hnal na kole šílenou rychlostí až 46km/h.
Kliknutím na obrázek se zobrazí další. |
|
|
|
1.9.2004 - Tohle
je zatím hudba budoucnosti. Pan Truneček nejen modeluje vynikající
stromy, ale připravuje i stavebnici textur povrchu, abych za
dlouhých zimních večerů z jednotvárně zabarvené krajiny na svém díle
vytvořil krajinu malebnou, co nejbližší realitě. Je to přímo
nádhera. Žádné pravidelné čtverce, ale políčka jak vymalovaná. Úkol
to bude sice náročný na trpělivost, ale výsledek bude stát za to.
|
|
|
|
1.9.2004 - Na dnešek
jsem připravil
novou aktualizaci. Jedná se o prodloužení tratě z Břeclavi do
Lednice. V Břeclavi jsem ještě na vlečce postavil triangl na otáčení
lokomotiv. Vše simuluje aktivita viz obrázky níže.
Upozornění! Pokud budete instalovat nové
aktivity.exe,
zálohujte si všechny soubory aktivit o které nechcete přijít. Instalátor
nejprve vyčistí adresáře Activities, Services,Traffic a Paths
(aby nevznikaly duplicity starých nepoužívaných souborů) Přebytečné
consisty si musíte odstranit ručně. Dal jsem pryč vše, kde nebyly indexy
souborů, jinak by v tom byl za chvíli nekontovatelný chaos. |
|
V Lednici napojíte 4
nákladní vozy na kusé koleji a pokračujete do Břeclavi. Vozy
odstavíte na vlečce, na trianglu se otočíte a v Břeclavi na
kusém nástupišti na Vás už čeká souprava 830+3Bix na kterou
najedete jako vlaková a jedete zpět tentokrát na Mikulov. |
|
|
|
|
|
|
|
23.8.2004 -
Aktualizoval jsem
aktivity.exe
. Dvě nové uživatelské aktivity od M. Konečného a T. Novotného a jí
opravil a trochu upravil svoji BEM1. |
|
19.8.2004 - Ke
stažení je nová aktualizace
24bptrat.exe
, kde jsou dostavěny Rudoltice, textury trávy od Trunečka, a spuosta
dodělávek úseku Rudoltice - Ústí nad Orlicí. Z Ústí je finální vyústění
trati 024, aktivita BEM1 je funkční jen s touto aktualizací. Dále si
stáhněte
aktivity.exe.
jsou tam i aktivity uživatelů Miroslava Konečného, Tomáše Novotného a
Miloše Stloukala, ne všichni mají své značky, takže do příště budou
aktivity přeznačeny. Dále, kdo si stáhnul na
Dejvových stránkách
novou kabinu 362 a používá doslovné moje engy, tak pro správnou
funkčnost si stáhněte a překopírujte
trainset.rar (100kilo) , kde jsou všechny engy cd_362 a cd_363
směrované do nového cab362 včetně CD362168noc.eng, který je potřeba pro
BEM1 |
|
UPOZORNĚNÍ, cd_FalsOKD
je přejmenován na okd_Fals (na upozornění uživatelů) Bez této změny Vám
aktivity nebudou fungovat. |
|
16.8.2004 - Odkazy
downloadů vlaků jsou opět funkční, ale výhradně přes vzoreček hledaného
vozidla. Přes víkend jsem dal trochu dohromady aktivity uživatelů a na
trati jsem dostavěl nádraží v Rudolticích, povyměňoval jsem některé
stožáry TV. V České Třebové jsem dodal nějaké budovy z druhé strany
nádraží, doplnil jsem podmíněné stahovačky, předvěstníky do Rudoltic,..tedy
nic moc, ale nemusí pršet, jen když kape. Aktualizaci vyhodím ven buď
zítra nebo ve středu, současně aktualizuji aktivity.exe. U Ondrových 830
používám označení cd_830, csd_830, cd_Bix, csd_Balm (od Pikka, venku
ještě není) Původní Bix, Btx jsem zrušil. |
|
9.8.2004 - Těch
překlepů bylo víc. Consists s 140 se vyskytuje i v testovací aktivitě
Balt Orient, jestli ji má někdo na CD, tak si ji smažte. Poslední
chybička je v aktivitě Šmelina, kde je mrtvý consists s původním
značením vozů. V nejbližší době vydám aktualizaci, kde vše opravím.
Současně vydám i další aktivity, které poslal M Konečný.
|
|
6.8.2004 - Došlo k
překlepu v balíku aktivit. Smažte si prosím tyto consist:
|
|
270_140osobni.con + 270_140_141rychlik.con (delete) jinak MSTS
bude hlásit chybu. V Adresáři Jako útěchu si stáhněte
oblohu do trati od Ondry Janiše. Archiv
rozbalte a nakopírujte do
adresáře Breclav - Praha. Vypadá to supr. Svítání, soumrak, den i noc.
Potom jet Bem je úplná pohádka. Další dobrá zpráva, na serveru je už
kompletní trainset použitý v mé trati včetně kabin a zvuků. Chybějící
vozidlo hledejte na |
|
ftp://msts.tyk0kso.sk/bpvlaky/
hledané vozidlo.rar |
|
Hledané vozidlo=např
cd_130.rar |
|
5.8.2004 - Ke
stažení nová aktualizace
23bptrat.exe
a pokud používáte mé aktivity, je nutné stáhnout aktualizované
aktivity.exe . V consists jsou přepsány názvy některých vozů.Jsou
nutné tyto úpravy:
1.Ve všech názvech smazat "vag"
(původní např. csd_vagZ se změní na csd_Z) |
2.Fals_cd = cd_Fals |
3.Gbkkqs = cd_Gbkkqs |
4.Gbkkqs3 = cd_Gbkkqs3 |
5.D_dbog2 = dr_dbog2 |
6.D_drsch = dr_drsch |
7.Hbbins = sj_Hbbins |
8.cd_FalsOKD = okd_Fals |
|
|
|
|
3.8.2004 - Stavba
pokračuje dál a myslím, že po takové dvoukolejné trati v MSTS ještě
nikdo nejel. Jedná se o úsek Třebovice - Rudoltice v Čechách. Dále
jsem dostavěl Ústí nad Orlicí a asi 2km směrem na Choceň (po první
oblouk u Bezpráví). Kdo už má hotové nějaké aktivity, které zasahují
za poslední vyhýbku v Třebovicích a v Ústí na Letohradské
nástupiště, bude muset znovu definovat Paths. V těchto místech jsou
koleje posunuty. Pražské nástupiště v Ústí je beze změn, jen
manipulační kolej (5.) u skladiště je nepatrně posunuta kvůli
vyhýbce na Choceňském zhlaví. Své aktivity jsem opravil a eventuelně
prodloužil. Dále zavedu novou rubriku downloadů aktivit od uživatelů
této trati. Nějaké příspěvky už mám, jestli někdo další má
něco vytvořeno, může poslat a rád je zveřejním. |
|
|
|
28.7.2004 - Nyní
jsem si dal od stavby trati chvilku pauzu, abych nabil baterky a měl
energii k další tvorbě a věnoval se aktivitám. Složil jsem nějaké nové
consists a dotvářím 17vozový Balt Orient. Chybí vozy DR (nouzově tam
jsou DB) Budu muset poprosit PIKKA, aby něco naskinoval. Nejen vozy DR,
ale i JŽ pro Meridian, atd. Pak udělat nějakou aktivitu z 80.let. Sice
tyhle vlaky jezdily přes Havlíčkův Brod, ale byly i výluky a jezdilo se
přes Třebovou, tam ES499 stáhla sběrače a Sergej na přípřeži odtáhl
soupravu do Brna. V některých tunelech za Blanskem měly tyto vlaky
maximální rychlost 10km/h. V obloucích samozřejmě 40km/h. Eventuelní
novinky vozů budou v Downloadech
|
|
|
|
26.7.2004 -
Aktualizoval jsem
aktivity.exe . Jsou komplet přepracovány consists (názvy jsou
zachovány). Doby, kdy byla jedna 363 jsou dávno pryč. Tak jsem se snažil
vozový park více zpestřit jednak obsazením hnacích vozidel, pokud možno
dle příslušného DKV a vozy dle aktuálního řazení. Předpokládám, že mnozí
uživatelé mohou něco postrádat. Hledejte v katalogu na
http://zelpage.goo.cz/fhavel pokud něco nenajdete, napište do
diskuse a budu se snažit model dodat v
downloadech . Ještě se
chystám aktualizovat trainset.zip, který už není aktuální.
(adresáře + příslušné eng a wag soubory) |
|
25.7.2004 - Vytvořil
jsem novou aktivitu rychlíku BEM v úseku Ústí nad Orlicí - Brno - Kúty.
Jelikož tento rychlík má v ČT pobyt 50 minut, tento čas se nabízí k
tvorbě událostí. Rychlík Excelsior (obr1) mimořádně zastaví v UO a přímé
vozy z Chebu do Bratislavy se na Bem přistaví už zde. Podle hodinek je
vidět, že máme už pěkné zpoždění. Nejprve pojedeme pro vozy odstavené od
rychlíku Excelsior, pak soupravu přestavíme na Letohradské nástupiště na
soupravu Bem, odpojíme 163 na konci soupravy a po provedení zkoušky
brzdy můžeme vyrazit směr Česká Třebová. Jaké čeká na trati další
překvapení uvidíte až v aktivitě. Zveřejním nejpozději zítra. |
|
|
|
V adresářích
cd_162 jsou lokomotivy 162020 a 162054. Lokomotiva hráče 363001.
Vozy: ZSSKvagB, zssk_B,Azsint zssk_A, pkp_ICE (Amz, Bmz) Také
jsem předělal některé consists do aktuálního tvaru. (EC79) a
vytvořil nové, ale v aktivitách zatím nepoužité: Antonín Dvořák,
Slovenská strela a socialistický 17vozový Balt-Orient s ES499.0 - do
kopce z UO se rozjede na 100km/h asi na 6ti kilometrech. Tento
expres sice jezdil přes Havlíčkův Brod, ale také jsem s ním párkrát
jel odklonem přes Českou Třebovou. Tam dostal na přípřež Sergeje a
mohlo se jet na Brno. |
|
|
|
24.7.2004 - Chystám
se zveřejnit aktualizované aktivity.exe. Ale došlo k některým změnám v
Trainsetu. Snažil jsem se shromáždit řady lokomotiv, které po mých
tratích skutečně jezdí a vyřadil jsem některé z druhého konce republiky.
Aby nevznikly uživatelům problémy, dal jsem do
downloadů stroje, které na
dřívějších CD nebyly (CD z tohoto týdne už tyto změny obsahují). Kdyby
někomu něco ještě chybělo, dejte vědět, doplním. Lokomotivy jsou bez
kabin a zvuků, vše je přesměrováno do common.cab a snd. |
|
22.7.2004 - Nová
aktualizace
22bptrat.exe
. Musel jsem vydat další aktualizaci z důvodu závažných chyb u některých
německých objektů z aktualizace 19bptrat. Špatně nastavený parametr v sd
způsoboval chybová hlášení v zimním provozu. Jsou tam i novinky. Jan
Martínek poslal finální model estakády, viz obrázek níže. Je
otexturovaný a vymodelováno zábradlí. Truneček dodal nové stromy,
...stahujte 3,7 MB |
|
20.7.2004 - Nová
aktualizace
21bptrat.exe Jsou tam všechny víkendové práce na nových úsecích,
také je něco uděláno v Bílovicích nad Svitavou. Současně jsem
aktualizoval
aktivity.exe. Je tam jeden nový vláček 121 s několika Falls z Ústí
do Vjezdové skupiny ČT. No a mašinka má co dělat. Více jak na 42km/h se
do kopce nerozjede. 60 docílíte až v kolejišti České Třebové. |
|
18.7.2004 - Tento
víkend práce na tratích opět pokročily. Jan Martínek vyrobil originál
model estakády za Dlouhou Třebovou. Provizorium je tedy rychle
nahrazeno. Osadil jsem budovy od Ústí nad Orlicí až po Českou Třebovou,
na šabloně od Tomiho jsem vyrobil dalších 30 cedulí názvů stanic a
zastávek... |
|
|
|
|
|
8.7.2004 - Konečně
uzel Česká Třebová dostává svoji tvář. Koleje jsou položeny Dlouhá
Třebová - Česká Třebová - Třebovice v Čechách, ale zveřejněníhodná je
pouze východní část. Testovací bobina s osobní soupravou jede z Dlouhé
Třebové, uhne přes Odjezdovou skupinu, dále přes Severní spojovací kolej
se dostane do Vjezdové skupiny (správně se tam vjíždí po koleji úplně
vpravo, na prvním obrázku, ale tahle kolej není ještě propojena). Odtud
můžete jet buď kolejí uprostřed na Svitavy nebo po koleji vlevo na
Olomouc. My jedeme na Olomouc. |
|
|
|
6.7.2004 - Tak už je
rozhodnuto, kudy se bude dál stavět. Včera jsme byli sbírat dokumentace
od Zábřehu na Moravě přes Třebovou, až do Letohradu. Za dnešek jsem
postavil v MSTS Vjezdovou skupinu v České Třebové. Odtud propojení do
Třebovic v Čechách, Zádulku a Severní spojovací kolej č.91 do Odjezdové
skupiny. Ta je zatím v nezměněném stavu, ale dá se už odjíždět po 200.
koleji (od úrovně Vjezdové skupiny, jak na Zádulku a Svitavy, tak
obchvatem (podjezd u Zádulky) do Třebovic v Čechách. Je postavena i
osobní trať Česká Třebová - Třebovice v Čechách včetně stanice. Koleje i
svět končí za stanicí směr Rudoltice v Čechách. Screeny zveřejním, až to
trochu zalesním. Pro dnešek už končím. |
|