Aktualizace
trati Bratislava
- Praha
zpět
Technická podpora v podobě aktualizací
zdarma je zajištěna rok zpět. Starší aktualizace budou postupně odstraňovány, proto si
trať pravidelně aktualizujte a zálohujte. O staré aktualizace mi
nepište, nearchivuji je. Každý si zálohuje na vlastní zodpovědnost. Taková
jsou pravidla pro aktualizace zdarma.
|
|
Pokud aktualizace už jen zdarma stahujete a
jste spokojení s novými traťovými úseky a přejete si, aby se stavěly další
nové tratě, tak tyto práce můžete sponzorovat jakoukoli částkou na
účet: 0695227083/0800 nebo ze zahraničí IBAN:
CZ87 3030 0000 0019 1207 6010 BIC:
AIRACZPP. Za každou platbu předem děkuji. (příjmy z
tohoto účtu dávám do podnikatelské daňové evidence ) |
|
Instalujte vždy aktualizace nejblíže vyšší od
data a verze na Vašem mediu. Žádnou aktualizaci nelze vynechat a je nutné
instalovat ve správném pořadí. Čtěte doprovodné pokyny.
Od aktualizace BP94.20 se v nových úsecích
trati používají na povrh terénu fototextury. Vzhledem k jejich velikosti
jsou v instalaci komprimované na 1024x1024. Kdo má zájem a dostatečně
výkonný počítač si může stáhnout tyto textury v plném rozlišení 4096x4096.
Stažené archivy nakopírujte do složky Breclav - Praha/Terrtex, zde pak
všechny označte a v 7zip "rozbalit zde a přepsat
vše. Doporučuji původní soubory nejprve zálohovat. Nové textury budou do této složky
průběžně
doplňovány. Od verze BP96 jsou tyto soubory na fleškách s instalací tratě
(32GB).
Terrtex 4096x4096 |
02.05. 2023 BP 97.00
Přibylo dalších 200km tratí. Prodloužení ze
Všetat až do Bad Schandau a zpět po trati 090 až do Bohušovic nad Ohří,
respektive do zastávky Hrdly.
Tato aktualizace navazuje na BP 96.4 z 09.01.2023 |
Aktualizace
BP9700 |
15.01. 2023 BP 96.41
Po aktualizaci bylo hodně připomínek pro
nějaké opravy a současně Nebulus opravil model zarážedla, kde problikávala
do prkna návěst posun zakázán a současně dodal model železniční stanice
Krumvíř pro trať Čejč - Ždánice. Dále jsem opravil tření i rozměry u vozů
Uacs plus rozměry lokomotivy 386047 a 040, aby se neprolínaly nárazníky, ale
jen dotýkaly. Vzorová souprava přiložena (consists). Po odbrzdění se na
nejmenším sklonu už sama rozjede. Právě do této se přestupuje na čekačkách v
mé aktivitě a zde byl podnět, protože se tato souprava na sklonu sama
nerozjela. A plus prolnuté nárazníky do sebe.
Tato aktualizace navazuje na BP 96.4 z 09.01.2023 |
Aktualizace BP9641 |
09.01.
2023 BP 96.40
Tato aktualizace je vlastně moje první
upravená a hodně rozšířená aktivita zs20_Test Lysá. Bylo tímto nalezeno
hodně nepřesností i nedodělávek. Tedy bylo nutné dokončit kolejiště ve
stanici Beroun a přepracovat kontejnerové překladiště vlečky Metrans v
Uhříněvsi. V balíku jsou i přidány potřebná vozidla, která se asi nikde
stáhnout nedají, ale hlavně nutné úpravy v ladění, aby se s vlaky dalo vůbec
jezdit.
Tato aktualizace navazuje na BP 96.2 z
24.12.2022 |
Aktualizace BP9640 |
|
24.12. 2022 BP
96.20
Vánoční přídavek aktualizace BP96. Jsou dodány
zimní verze fototextur terénu (tratě na Jihlavsku a kolem Všetat). Další
nahlášené i objevené nepřesnosti. Opět nějaké zapomenuté trolejové dráty,
kde nemají být. Díky tvorbě nové aktivity je vylepšený úsek Od Suezu v
Běchovicích přes Malešice a Vršovice do Krče. Je to tam nyní víc zastavěné a
zalesněné. Na tak rozsáhlém projektu bude stále co opravovat a vylepšovat.
Tato aktualizace navazuje na BP
96.0 z
04.12.2022 |
Aktualizace
BP9620 |
04.12. 2022 BP
96.00
Dokončovací práce na tratích 240,241 a 244.
Přepracování trati 072 z Lysé nad Labem do zastávky Ovčáry a pokračování do
Všetat s výhledem prodloužení až kam to půjde. Součástí aktualizace je i
přepracovaná a vylepšená původní aktivita Test Lysá. Není to žádná časová
honička, ale slouží k vyzkoušení různých lokomotiv pro všechny verze
Openrails. Protože se tam hodně posunuje sem tam i přelézá na jinou
lokomotivu. Je přibalená i oprava ladění. Bardotka se musí z kopce 5 promile
ze Všetat výběhem rozjet ze 70 na 80. Původní ladění zpomalovalo.
Tato aktualizace navazuje na BP
95.8 z
19.09.2022 |
Aktualizace
BP9600 |
19.09. 2022 BP
95.80
Další dokončovací práce. Dokončené úseky:
Havlíčkův Brod - Jihlava, Okříšky - Znojmo, Brno -Střelice - Hrušovany nad
J. Zbytek trati 240 částečně dokončený. Opravy dalších nalezených i
nahlášených chyb. Nové modely pro trať Čejč- Źdánice
Stáčírna nafty a nádraží v Uhřicích, některé čekárny na zastávkách od
Deteria a celkové vylepšení trati vzhledem k fototexturám
terénu. Opět nalezené troleje, kde nemají být, díky všímavým uživatelům a
také opravy návěstidel ze Zábřehu směrem na Hanušovice.
Na tratích 241 a 244 doplněny námezníky,
osvětlovací lampy a přestavníky výměn. Moravské Budějovice a něco u Jihlavy.
Oprava jihlavského zhlaví stanice Dobronín. Byly tam obráceně výměny.
Tato aktualizace navazuje na BP
95.2 z
21.03.2022 |
Aktualizace
BP9580 |
21.03. 2022 BP 95.20
Další fáze dokončení tratí 240,241,244 a to
vegetace kolem trati a okolní krajině. Zástavba obcí a měst bude dokončena v
další aktualizaci. Včetně dalších detailních dodělávek bude dokončeno po
letních prázdninách před vánocemi. Ale i tak ve srovnání s minulou
aktualizací uvidíte úplně nový pohled na tyto tratě.
Tato aktualizace navazuje na BP
95.1 z
01.03.2022 |
Aktualizace
BP9520 |
01.03. 2022 BP 95.10
Pokračování s výstavbou tratí 240,241 a 244. Kompletní zprovoznění,
vytvarování terénu kolem tratí, opraveny výškové rozdíly, silnice. Zástavba
zatím zkušebně. Dokončení, vzhledem k rozlehlosti, bude koncem tohoto roku.
Doplnění fototextur terénu i na tratě Břeclav - Znojmo a Čejč - Ždánice.
Tedy všude, kde jsou koleje položené podle GPS souřadnic. Textury terénu
jsou kvůli manipulaci zmenšené na 1024x1024. Kdo chce plné rozlišení, tak si
stáhněte zde
Terrtex 4096x4096 ( Asi 15 giga ) a nakopírujte do složky Terrtex
v adresáři trati.
Tato aktualizace navazuje na BP
95.0 z
03.01.2022 |
Aktualizace
BP9510 |
03.01. 2022 BP 95.00 Přepracování
všech kolejí projektu, aby se nezobrazovala trolej nad kolejemi, kde není
zatrolejováno. Převedení všech dynamických kolejí na klasické a tím se
otevřely nové možnosti. Postavené nové tratě Brno - Jihlava, Střelice -
Hrušovany nad J. a Znojmo - Okříšky. Zatím jenom v hrubé stavbě jen s
fototexturami na terénu. (plastická ortofotomapa)
Soubor z 28.12 je aktualizován pod stejnou
verzí.Bylo nutné opravit některé závažnější drobnosti objevené po uzávěrce.
Pro svou velikost je ze tří souborů. Stáhnout a kliknout na exe soubor.
Tato aktualizace navazuje na BP
94.0 z
03.03.2021 |
Technická podpora skončila |
|
24.05.
2021 BP 94.20 Aktualizace se
týká převážně úseku Havlíčkův Brod - Jihlava. Provozně je téměř hotovo,
krajina je zatím provizorní jako fototextura. Přepracována část stanice v
Havlíčkově Brodě kolem depa. Jsou opravené databázové chyby v angličanových
výhybkách v Brno Maloměřice, Praha Vršovice a okolí.
Tato aktualizace navazuje také na BP
94.0 z
03.03.2021 |
Technická podpora skončila
|
|
|
07.04.
2021 BP 94.10 Dokončení zahuštění
lesů v celém projektu BP
Oprava databáze výhybek na odbočce do Buben za stanicí Praha Holešovice
Osazení skloníků v úseku Brno - Havlíčkův Brod - Kolín
Počáteční práce na novém úseku trati z Havlíčkova Brodu do Jihlavy
Tato aktualizace navazuje také na BP
94. z
03.03.2021 |
Technická podpora skončila
|
|
22.03.
2021 BP 94.06 Rekonstrukce úseku
Bratislava - Břeclav. Doplněny náspy, skloníky, lesy, některé budovy.
Trochu upravený terén a všechny stromy by už měly mít zimní textury.
Tato aktualizace navazuje také na BP
94. z
03.03.2021 |
Technická podpora skončila
|
|
15.03. 2021 BP 94.05 Opravy
nahlášených chyb v návěstidlech, drobné opravy, hustější lesy v Openrails,
oprava šťěrkového lože z Poštorné do Lednice. Tato aktualizace navazuje na BP
94. z
03.03.2021 |
Technická podpora skončila
|
|
03.03.
2021 BP 94 Přepracování
traťového úseku Brno - Břeclav včetně navazujících vedlejších tratí.
Modernizované Hustopeče a Židlochovice. Břeclav - Mikulov také modernizované
a prodloužení trati až do Znojma včetně Hevlína a Retz. Nový už současně zrušený
úsek Čejč - Ždánice a Vranovice - Pohořelice. Výměna některého kolejiva. Ve
všech stanicích projektu, kde jsou tyto osazeny jsou vyměněny výhybky pro
rychlost 60 a 100km/h do odbočky. Někde bylo nutné i přepracovat zhlaví.
Tedy většina původních aktivit bude nefunkčních. Ve svém projektu jsem
opravil jenom některé, co šly. Možná nebude zpětná kompatibilita s tratěmi
stejného kolejiva.
Tato aktualizace navazuje na BP 93.20 z
31.12.2019 |
Technická podpora skončila
|
|
31.12.
2019 BP 93.20 Tato
aktualizace je zařazena hlavně pro uživatele Openrails, kde jsou
přizpůsobena návěstní skripta a jsou opravena označení kolejí pro nástup
cestujících na všech nádražích, aby se dveře souprav otevíraly do správně
strany pro nástup a výstup cestujících.
A jako bonus opět úprava vegetace a výměna
nějakých starších modelů budov. Starší úseky se osazovaly dle možností své
doby, kdy nebyl takový výběr jak vegetace, tak budov.
Tato aktualizace navazuje na BP 93.0 z
15.12.2018 |
Technická podpora skončila |
|
24.12.
2019 BP 93.10 Ranžír v Brně
Maloměřicích, dokončení traťového úseku Brno Dolní (aktuální verze) - Brno
Židenice (dále postaru) - Tišnov. Mnoho nových nočních verzí modelů kolem
trati a na nádražích. Dobové originály návěstidel R65 v Brně Židenicích,
České Třebové i jinde.
Úplné přepracování úseku Letovice -
Česká Třebová. Celá trať postavena znovu včetně okolního terénu. V době
jejího vzniku v MSTS nebyly k dispozici potřebné podklady. Blansko -
Letovice bylo přestavěno v minulých letech. Vylepšení zástavby v okolí
nádraží Praha - Libeň
Tato aktualizace navazuje na BP 92 z
11.12.2018 |
Technická podpora skončila |
|
11.12.
2018 BP 92 Ranžír v Nymburce,
úprava okolí traťových úseků Praha Vysočany - Nymburk - Kolín - Havlíčkův
Brod a různé jiné dodělávky v různých místech tratí. |
Technická podpora skončila |
|
|
nahoru
|