|
25.01.2005 - Od
ledna tohoto roku jsem plátcem DPH, v únoru nám o něco podraží pošta,
tak bylo nutné zvednout ceny za služby (je to méně než 19%) od 190 do
350kč. (z 350kč je DPH 66,50) Viz ceník. Pozitivní na druhou stranu je,
že vše je na DVD, kam vejde mnohem více dat než na dvě CD. Aktuálně
distribuji 1,7giga dat. |
|
25.01.2005 - Ve
dnech 28. - 31.1. budu stěhovat firmu, takže asi týden až deset dní
neočekávejte žádné aktualizace ani novinky z mé strany. |
|
21.01.2005 - Nová
aktualizace
41bptrat.exe (z 18.1.05). Prodloužení peronů v ČT. Po update je
nutné otevřít Editor úkolů otevřít libovolnou aktivitu, odentrovat
několik poznámek, že XY je staršího data a aktivitu přepočítat a uložit.
Tím se vše srovná. Jelikož jsem prodloužil perony, musel jsem i víc
roztáhnout označení kolejí a vtom je tento problém. Dále jsou zkráceny
dle reálu i šturcové koleje. (Třebováci si určitě oddechnou, konečně).
|
|
16.01.2005 - Mirec
dnes poslal novou aktivitu sp1903. (AktivityBP) Čtěte pokyny k
instalaci. Vozy DB a PKP jsou v novém značení. |
|
13.01.2005 - Do
downloadů jsem dal aktivní seznamy odkazů všech vozidel použitých v této
trati. Takže už není nutné doplňovat vzorečky. Vzoreček můžete použít,
pokud by Mariánův server byl přetížený, tak přepište odkaz na seznam
Ppoollllův. Aktivní odkazy také doplním, ale zatím jsem rád, že jsem to
zvládnul alespoň takhle. Download engů a wagů aktualizovaný zatím není.
|
|
13.01.2005 - Nová
aktualizace trati
40bptrat.exe . Komplet textury polí z Pardubic do Chocně plus drobné
úpravy krajiny. Update má 15,6MB proto, že jsem doplnil další typ
textury polí. V rovinách je lepší kombinace více plodin. Na jedné straně
trati žito na druhé straně osení, jinde brambory, někde drobné záhumenky
zeleniny a krajina hned vypadá jinak. Také chci poděkovat Matesovi za
dokumentaci okolí kostěnického nádraží a vyústění do vlečky. Takže
stahujte aktualizaci ke dni 10.1.2005. (DVD posílané tento týden už tuto
aktualizaci obsahují) |
|
03.01.2005 - Od
1.1.2005 je trať distribuována na DVD, cena je zatím stejná. Drobné
navýšení ceny v nejbližší době může nastat z důvodu, že také od tohoto
data jsem plátcem DPH a stát bude chtít další podíl na zisku. Sice
nějaká režie za materiál mi bude vrácena, ale v každém případě odvedu
více. Proto je to daň z přidané hodnoty. Na vyvážení obdržíte DVD, kde
se vejde mnohem víc dat než na dvě CD (aktuálně je v instalačkách
1,5giga). |
|
02.01.2005 -
Hurvínek aktivita právě ke stažení. Provoz vlaků je dle videa, které
jsem pořídil při poslední jízdě 2004.
|
|
01.01.2005 -
Hurvínek pack M131081, M131463 od Mirana a M131203 který mi dnes
poslal Pikku. Vše v typizovaném značení (kabinu a zvuky předpokládám už
máte, není součástí archivu)
3,3
MB . Další pack jsou tři varianty csd_BDlm
2,6MB (BDlm8775 je skin od Pikka)To vše bude třeba k zítřejší
aktivitě.
|
|
|
|
25.12.2004 - Doplnil
jsem 2 aktivity R670/671 od Mirece a od Ragulina poslední verzi Cofixer
1.3 |
|
24.12.2004 -
Nová aktivita od Michala z Prahy, současně dodal jednu zapomenutou
zimní texturu ,kterou nakopírujte do Textures.
|
|
24.12.2004 -
Přeji všem příznivcům MSTS pěkné prožití vánočních svátků. Hodně
klidu, pohody a dárků pod stromečkem.
Připravuji ke zveřejnění několik aktivit od
uživatelů. Mirec poslal dvě krátší (R670, R671), ale máme tu jednu
dvouhodinovou od autora nočních a zimních objektů, Michala z Prahy
(napěťová výluka). Dnes už se k tomu asi nedostanu. Před kopírováním
na web vždy kontroluji kompatibilitu Trainsetu a eventuelně
přizpůsobuji tvaru, který je na mých CD. Nejpozději zítra dopoledne
to dám do rubriky Aktivity BP
Já až se dostanu do té správné vánoční
pohody, také vytvořím nějakou zajímavou aktivitu a podle chuti začnu
stavět trať dál a dál. |
|
|
|
|
|
21.12.2004 - Do
složky cd_210 jsem omylem nezařadil
210027c.ace má to 1,5MB. Děkuji za pochopení. |
|
19.12.2004 - Z
Downloadů je už možné získat rozšířený a nově značený Trainset, tak jak
je používán v aktivitách na mé trati. Vozy až na výjimky jsou beze změn.
Změněné aktivity dle tohoto systému zveřejním později.
Dnes jsem doladil úsek z Třebovic až ke Krasíkovu.
Textury, stromy, komunikace i budovy. Od Michala z Prahy mám další
noční a zimní textury, tak je právě ke stažení
38bptrat.exe |
|
|
|
|
|
17.12.2004 -
Těchto pět screenů z NS od Dlouhé Třebové do Blanska se vztahuje k
poslední aktualizaci. Brzy zveřejním NS 8, kde jsem doplnil provoz v
Pardubicích, přípoj na Hradec a osobák z Kolína. Také v Ústí je
přípoj na Letohrad. Ještě musím něco doladit, hlavně až Marian Šimo
potvrdí nakopírování nového Trainsetu na web, protože aktivita už
počítá s tímto značením. Dočasně odstraním downloady aktivit od
uživatelů, dokud nebudou předělány na nový systém. Mirec snad také
něco updatuje. |
|
|
|
|
|
|
|
15.12.2004 - po
otexturování krajiny až do Brna a doplnění dalších variant textur od
Trundy je tu další aktualizace
37bptrat.exe Stávající pole od Chocně do Hoštejna jsou mírně
přeorána traktory. |
|
9.12.2004 - nová
aktualizace
36bptrat.exe. Bez komentáře, vše je na screenech níže. Texturování
ze Semanína do Brna mám v plánu o víkendu a společně s dalšími nočními a
zimními objekty to bude předmětem další aktualizace. Dále si můžete
stáhnout komplet změněné složky s
novým logickým značením dle systému T. Zatím se jedná převážně o
lokomotivy, vozy mají wagy zatím (to bych nechal na dohodě na slezině)
beze změn, jen se změnily nebo sloučily některé složky, aby v tom nebyl
nepořádek. |
|
7.12.2004 -
dnes jsem oprášil aktivitu náročná služba (8) a svezeme se krajinou po
úpravách textur a objektů. Všimněte si lesů, jak nabyly na hustotě a
kontrastu, do toho nahnědlá políčka. Trundovi můžeme všichni jen
poděkovat za nádhernou práci. Jinak to puzzle poskládat je další
hlavolam pro stavitele tratí. Dále patří poděkování Janu Martínkovi za
nové (ještě nejsou finální textury) krasíkovské a tatenické stavby.
Tunely, estakáda, viadukt. Aktualizace bude tento týden, objednaná CD
budu rozesílat zítra. |
|
|
|
1.12.2004 -
Musím poděkovat L. Vízkovi (livi) za dodání pěkné aktuální mapy.
Výhledově to vidím tak, že mapa bude samostatná stránka. Kdybych ji
udělal menší, tak jsou popisky nečitelné. Zde na titulní stránce stručná
mapa a po kliknutí se zobrazí podrobná mapa. |
|
29.11.2004 - Jak
jsem naznačil v diskuzi, je tu další aktualizace
35bptrat, kde jsou jen drobné úpravy, nové perony v Židenicích a
triangly v Kútech a Hodoníně, jinými slovy se dá jezdit sem tam, kromě
ramene na Olomouc, tam si musíme počkat na nějakou stanici, kde bude
úvrať nebo cílová stanice osobních vlaků. Poslední novinkou jsou další
noční a zimní perony od Michala z Prahy. |
|
Další download jsou
návody na úpravy vzdálenosti nárazníků vozidel od O Frinty,
verze
2.0 Petr Novák to skloubil dohromady a poslal mi to v emailu, abych
to zveřejnil na webu. Archiv má velikost 2,4Mb. Ragulin zase vytvořil
prográmek
Cofixer.rar, který automaticky upraví engy a wagy, nutno otestovat.
Od původního zveřejnění se jedná o verzi 1.1 |
|
|
|
26.11.2004 - Tato aktivita je prodloužena dál
do Břeclavi a Hodonína s příjezdem 19.55, tedy téměř za tmy.
Po celou dobu jízdy se nudit rozhodně nebudete. Nejnovější 5. verze
ke stažení na stejném odkazu:
náročná služba Mírně vylepšen provoz mezi Brnem a Břeclaví
a odstraněny drobné nepřesnosti.
Během hry zažijete 5x posun, 5x jízda na
blok za vlakem, vystřídáte 6 vlaků:
Strojová jízda, soupravový vlak, osobní
vlak, expresní vlak, osobní vlak a rychlík.
Celková délka 5 hodin, 5 minut. |
|
|
|
23.11.2004 - Screeny
z finále 3. verze aktivity náročná služba. Dojel jsem ji konečně do Brna
a moc brzy. Musím ještě vymyslet nějaké přibrzdění provozu, aby se do
cíle přijelo na těch 18.25 a bylo tam vidět, co vidět být má |
|
|
|
22.11.2004 - nová
aktualizace
34bptrat.exe a kdo ještě nemá, třetí snad finální verze 3.45h
aktivity
náročná služba . Trochu jsem srovnal Hoštejnsko, doplnil
stromy a do koryta řeky napustil vodu. Ale stále se nejedná o
finální verzi, je tam ještě moc práce. Aktivita "Náročná služba" je
rozšířena o další provoz. Nové screeny jsou z druhé verze. Zároveň
je to jako vodítko, pokud neuvidíte tuto sestavu vlaků, tak jste
jeli moc pomalu a chce to přidat na svožnosti jízdy. Třetí verze
aktivity je rozšířena o závod Ex Brněnský drak s IC Ostravanem z
České Třebové a je doplněn provoz do Brna hl. n. Konec aktivity jsem
ještě prakticky netestoval. Pokud to bude OK, tak mám v plánu další
zajímavou aktivitu. |
|
|
|
18.11.2004 - nová a
současně opravná aktualizace
33bptrat.exe (2,3MB) . Michal z Prahy dodal další noční textury, ale
i některé dřívější mají problém, že vyžadují i zimní texturu. Proto se
Vám ve finále instalace ještě spustí utilitka (musíte ji zatržítkem
zvolit), která překopíruje automaticky vybrané soubory z Textures do
Textures/Snow. V okně utilitky nejprve potvrďte výběr složky a až potom
volte UPDATE. Pak zavřete okno, instalace se ukončí a vše je OK.
|
|
18.11.2004 - právě
je ke stažení
nová aktualizace (32) a to prodloužení trati směrem na Olomouc, do
stanice Hoštejn. Screeny jsou z druhé kapitoly mé
nové aktivity "zs_01_narocna_sluzba". Expres Odra je správně v
Rudolticích. V Tatenicích jsem na něj s vlakem čekal jen kvůli fotce.
Tato aktivita trvá téměř 4 hodiny a vystřídáte několik vlaků různých
kategorií. Rozhodně nebude možné během jízdy nastavit automatiku a jít
si pro svačinu. Krajina jako taková je zhruba do Tatenic, ale dál do
Hoštejna je ještě hodně práce. Dokončení příště. |
|
|
|
|