|
|
|
24.6.2005 - Další pražské screeny, tentokrát z nádraží Praha
Holešovice. Od Romana je komplet odbavovací hala a perony. Okolní
objekty jsou co MSTS dal. Silnice jsou protažené až po Prahu Libeň,
Sem tam budovy a vegetace. Testovací aktivitu jsem prodloužil do
Prahy Sedlec, aby se projel celý nový úsek.
Aktualizace bp52 je zde:
52bptrat
9,6MB testovací
aktivita:
ftp://msts.tyk0kso.sk/bptrate/testDepoMas_Pardubice.apk
Doplnil jsem i chybějící modely z
původních tratí (USA2) Kdyby ještě něco chybělo, dejte vědět do
diskuse.
Dále vznikla krpa v minulých
aktualizacích, kdy mi někdo použil terrain.ace jako součást modelu a
tím se očernily všechny náspy, atd. orig soubor je v update. Doplnil
jsem do mnoha stanic čerpací stanice od Johnze. Otestujte a dejte
vědět zkušenosti. Umístění je zatím odhadem, ale proti info přesunu
na správné místo. |
|
|
|
|
|
|
|
13.6.2005 -
aby jste nejezdili jen po holé louce a říkalo se tomu Praha, tak jsem
něco zastavěl a napustil do Vltavy vodu. Je postaveno další pražské
nádraží (Bubeneč), otestujte to, co to provede s FPS. Aby jste si mohli
zajezdit volnou jízdu, tak jsem udělal dva vstupní body na Masaryčce, Od
hlavního přes Hrabovku i z Vítkova a samozřejmě z Bubenče. Jedná se o
krátké paths, takže start počítače to nezpomalí. Opravil jsem i
testovací aktivity, aby se jezdilo přes Bubeneč a konečně jsem se trefil
se startem přesně na přesuvně. J Polák postavil speciální návěstidla s
zelenými indikátory pro Masaryčku a doladil scripta. Připomínky
opět pište do diskusního fora. Kdo má objednáno DVD, zítra posílám tuto
aktuální verzi. Testovací aktivity jsou přímo v instalaci i v apk
(kdybych na něco zapomněl EC od Kutné Hory, tam už se dá odpojit
lokomotiva a zajet do depa. Ale docílil jsem toho tím, že jsem zrušil
zastavení ve stanicích. Screeny budou, až toho bude postaveno ještě víc.
Stahujte 4,95MB zde
51bptrat zbytek
zadních kabin od Aleše Blechy je zde25MB |
|
10.6.2005 -
na upozornění uživatelů, v balíku chybí některé objekty. Zde je
update 50A. |
|
10.6.2005 -
po téměř měsíci práce jsem to kolejově dotáhl až do Prahy. Praha Libeň,
Praha Holešovice, Vítkov, Praha Bubny, Praha Masarykovo nádraží včetně
depa, ve kterém jsem sloužil a v dnešní době už neexistuje z důvodu
stavby nového spojení. Aktualizaci 50 stahujte zde:
50bptrat (9,99MB). Ve složce Activities najde dvě testovací aktivity
v apk, které je nutno rozbalit. Pro funkčnost si stáhněte prozatím jen u
lokomotiv 350 a 362
zadní kabinu (4,6MB) od A Blechy. Celý komplet kabin má 35MB, tak
zbytek nahraji až zítra. Dále v aktualizaci se přepíší zvuky závor za
AŽD (úprava Miran) a v souboru kabin je i složka Sound, která
přepíše anglické hlášení v MSTS při jízdě proti stůj, na česká. Autor J.
Polák, nahrávku doladil Michal Tuček. Kabulus pohotově dodal novou mapu
jak do hry, tak na tyto webové stránky. Screeny ještě nemám, budou až po
dalším doladění pozadí. U aktivity Test depo, musíte couvnout až na
konec zadní přesuvny, vodítkem může být přestavení závaží výměny. Z
Holešovic pokračujete do Pardubic. Druhá aktivita jede od Kutné Hory. V
Kolíně jsem osadil nová návěstidla od J Poláka s indikátorem. Do Poříčan
pojedete 120 do odbočky, Libní na Rokytku projedete 60tkou. Bohužel
jízda do depa na Masaryčce se nekoná, protože MSTS v Holešovicích úkol
ukončí. Už jsem zapomněl jak se provádí další posun z cílové stanice.
Paths je natrasován až dozadu na točnu. Jezděte, testujte, kdyby byla
někde chyba, dejte vědět do diskuse, ať se to zavčas opraví. |
|
13.5.2005 -
nová aktivita od J. Švece Vindobona
download zde |
|
13.5.2005 -
stáhněte si
zde zaktualizovaný balík aktivit, který má tentokrát 6 MB, protože
obsahuje úpravy od Martense na lokomotivě 240. Kvůli úspoře dalších 6MB
si do common.cab/cab240 zkopírujte všechny ace soubory z cab230. Eng
soubory jsem přepsal pro všechny varianty 240tek i ŽSSK, které mám ve
svém Trainsetu. Opravil jsem i brzdící váhy, aby mašinka brzdila reálně.
Testnout ji můžete v Milošové aktivitě 113 krásná jízda, kde jsem 230
vyměnil za 240. Dále jsem do balíku aktivit přidal aktivitu Echva od
Mirece a současně jsou updatovány vozy Eas, aby po najetí na tyto vozy
bylo možné se hnout z místa. Poslední úprava je v některých ŽSSK 362,
kde bylo nesprávné ovládání elektrického brzdiče. Balík zatím neobsahuje
žádnou novou aktivitu, pouze u Test je posunut start do Rostoklat. |
|
12.5.2005 -
dnes bude o něco větší aktualizace
49bptrat 12,9MB. Obsahuje prodloužení trati z Peček do Rostoklat
(zatím pouze terén, koleje, návěstidla). Jiří Polák sloučil Tomiho
návěstidla se svým novým zveřejněným balíkem, který ještě rozšířil o
další novinky vyskytující se na koridorech. Takže nově jsou takto
osazeny tyto stanice: Český Brod, Poříčany, Pečky kolínské zhlaví,
Dlouhá Třebová, Letohrad a Zábřeh na Moravě s vlečkami. Oddíly
autobloku jsou v nových návěstidlech z Peček do Rostoklat.
|
|
4.5.2005 - právě ke stažení
48bptrat.
Obsahuje vlečky kolem Zábřehu, triangl, koleje do Bludova a prodloužení
trati do Lukavic na Moravě. |
|
21.4.2005 - večer, právě doručená aktivita od Mikšiho
download zde
(formát APK) |
|
21.4.2005 - Stahujte další aktualizaci
47bptrat a
zde je update balíku aktivit. Obsahuje dvě nové aktivity od Miloše z
Blanska. Je trasovaná po trati 260 a je dvoudílná. Strojvedoucí vystřídá
dvě lokomotivy. |
|
20.4.2005 - Tak jsem tak nějak dal dohromady i zbytek tratě Zábřeh -
Lupěné. Nebylo to tak jednoduché, jak to vypadalo. V Zábřehu jsem
trochu posunul vyhýbku na 6. koleji na Olomoucké straně, abych
perony srovnal dle reálu. Doplnil jsem pokud možno autentická
přemostění. Ještě bude potřeba vyrobit originál cedule na stojanech
a to nejen do Zábřehu. To někdy příště. Kostelík, který jsem našel v
editoru, má sice podobnou architekturu věže originálu, ale byl
příliš nízký, tak jsem jej musel trochu nadstavit. Nádražní budova
ještě v reálu neexistuje, tak jsem dosadil budovu fiktivní.
Večer to ještě trochu uhladím a
vydám aktualizaci, kterou nakopíruji během zítřejšího dne. Aktivity
zatím žádné netvořím. Na ně mi čas zatím nezbývá. Výhledově
připravuji velké výluky od Pardubic až do Krasíkova, kde opravím
zhlaví stanic, které to vyžadují, novým kolejivem ( angličani,
obloukové výměny). Ale nejdříve dostavím úsek Pečky - Kolín -
Pardubice. Michal nám chystá opět nějaké překvapení pro tento úsek,
tak se je nač těšit. Kdybych měl v Zábřehu něco křiklavě špatně, tak
po aktualizaci dejte vědět včetně alespoň náčrtku. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13.4.2005 -
Nová aktualizace
46bptrat.exe 10MB. Současně si
zde stáhněte soubor aktivit. Jsou tam dvě nové od Pavla N, který
současně upravil scripta návěstidel, aby návěstní opakovač ukazoval
správné světlo při mrkacích návěstech. Je to ale vázáno maximální
rychlostí 120km/h stejně jako u výstrahy, tak pozor na rychlost.
Vypustil jsem dočasně Mirecovu aktivitu ECHVA, protože je tam problém se
zabržděnými vozy a tedy do vyřešení tohoto jevu je nehratelná. Testovací
aktivita Pečky - Ústí - Letohrad je vlastně jízda vlaku hráče, aby jste
viděli co je nového v aktualizaci 46. V Kolíně tato souprava pojede opět
jinudy, tentokráte po tajných kolejích, kudy osobní vlaky na Pardubice
nejezdí. V Paths jsou startovací body pro volnou jízdu traťi 024. |
|
|
|
4.4.2005 -
Mirec a Mikši poslali dvě nové aktivity. Jsou k dispozici v rubrice
Aktivity BP . Včera jsem byl
v terénu pro další materiály ke stavbě dalších úseků. Koridor na níže
zveřejněných screenech skutečně nepovede, měl jsem špatné mapy (vydané
říjen 2004). Po zpracování získaných materiálů vše opravím. Včera jsem
zdokumentoval úsek Česká Třebová - Přerov - Břeclav - Šakvice. Možnosti
dalšího pokračování staveb jsou opravdu veliké. Ale nejprve mne čeká
dostavění rozestavěného a rekonstrukce starších stanic (angličani,
kříže, atd). |
|
31.03.2005
- Dnes do třetice, zapomněl jsem na soubor aktivit. Sice nic nového, ale
je tam startovací bod ze Zábřehu a aktivita Test Pečky - Letohrad je v
Kolíně prohnána přes 4. nástupiště. Stahujte
zde (700kb) |
|
31.03.2005
- Aktualizace
45bptrat.exe (5,8MB), kde je kromě dalších prací i aktuální
mapa do hry od Kabuluse. Po kliknutí na mapu na těchto stránkách se
zobrazí mapa podrobná (asi 800kb). |
|
31.03.2005 - Chci
poděkovat Kabulusovi za mapky tratí na tyto stránky i přímo do hry,
která bude v následující aktualizaci. Kromě z 90% dostavěného kolejiště
v Kolíně jsem se přesunul do Zábřehu na Moravě, kam jsem trať z Hoštejna
prodloužil. Jelikož tam současně pobíhá výstavba koridoru, tak jsem na
nové propojení také připraven. Asi mám i proti ČD náskok. Stavěl jsem
podle mapy, ještě je nutná osobní návštěva. |
|
|
Propojení zprovozním po
rekonstrukcích stanic na nové kolejivo. Jinak by to narušilo některé
aktivity. Aktualizaci už mám připravenou, jen ji nakopírovat. Snad
ještě dnes.
Ještě musím updatovat
testovací aktivitu EC přes Kolín. Ve volné jízdě v Kolíně
zabloudíte. |
|
|
|
|
|
|
16.03.2005 - Slíbená
aktualiazce je opět ke stažení
44bptrat.exe
. Také jsem aktualizoval balík vybraných aktivit stahujte
zde . Jsou tam i testovací projížďky z Tatců do Letohradu (souprava
EC) a šibování uhlí z Řečan do elektrárny (je to spíše hlavolam na
přemýšlení a trpělivost. V zadání je opsán jen technologický postup
posunu skutečné vlečky, dál si už musí poradit hráč sám) |
|
16.03.2005 -
Stahujte další aktualizaci
43bptrat.exe. 10MB. Před instalací si zálohujte Global (stačí Global/tsection.dat
). Před spuštěním MSTS někam přesuňte z Routes všechny tratě, které
používají XTRACKS. Pokud budete chtít jezdit na těchto tratích, tak si
pro změnu někam přesuňte Břeclav - Praha a vyměňte zpět Global/tsection.dat.
Jinak mne těší, že označení složky Breclav - Praha už je čím dál
pravdivější. Při prvním zveřejnění této trati mi do Prahy chybělo 255km.
Nyní zbývá pouhých 55km. |
|
15.03.2005 - K
dnešnímu datu je trať prodloužena kousek za Kolín (Nová Ves u Kolína,
možná Velim). Nejen to, ale je doplněno další potřebné kolejivo, bez
kterého by Řečany nebyly Řečany (viz obrázky dole), ale Kolín by se
standartním kolejivem být postaven nemohl. (je použito ve všech nových
stanicích) Bohužel tento systém není kompatibilní s Xtracks, takže po
aktualizaci nebude možné mít v adresáři Routes tuto trať a současně
jinou, která Xtracks používá. To samé složka Global. Bude nutné je
vyměňovat. Ale s tratěmi se standartním kolejivem je po update Global
vše kompatibilní a naopak tyto tratě si můžete rozšířít o 24 kusů nových
vyhýbek a kolejí. Další výhoda mého Globalu je, že oproti Xtracks
nezmenšuje maximální počet objektů na čtverec a celé update má pár kilo
(proti desítkám mega Xtracks). Chci poděkovat Michalovi z Prahy, který
vymodeloval všechny objekty kolem Řečan. Nádražní budovu, plechovou
boudu, rampu, protihlukové i jiné zdi a jako bombonek, Chvaletickou
elektrárnu. Díky jeho objektům jsem uspíšil stavbu trati směr Kolín.
Další poděkování patří panu Zelenkovi, který zaslal fotodokumentaci
Kolína a pan Matoušek video Pardubice - Kolín a mnozí další. Pan Švec mi
zase poslal několik desítek fotografií z Letohradu, tak i tam jsem
konečně mohl dostavět nádraží, osadit komunikace...je tam ještě hodně
práce, ale už se to i v MSTS Letohradu trochu podobá. Aktualizaci vydám
nejpozději ve čtvrtek a od tohoto data budou i nové instalačky na DVD.
Ale upozorňuji, trať bude sjízdná, funkční, ale stále to bude velké
staveniště. |
|
|
|
24.02.2005 - Nová
aktualizace trati
42bptrat.exe
. Prodloužení trati z Ústí nad Orlicí do Letohradu, trať 024. Tento úsek
je zatím ve výstavbě a je použito objektů z původní práce od PaV. Jsou
zde další noční objekty, osvětlení vlaštovek od Michala z Prahy, nějaké
úpravy na vlečkách v Kostěnicích, atd. Současně bylo nutné aktualizovat
aktivity, konkrétně Náročnou službu, kde se u vlaku od Letohradu změnil
Paths. Balík aktuálních funkčních aktivit je
zde. Obsahuje také Mirecovu poslední aktivitu. |
|
17.02.2005 -
Miloslav Vlček přepracoval Mirecovu aktivitu
EC 107 Praha. Dosadil kontrolní body, aby hráč byl nucen jet rychle
jak má a aby potkal vlaky, které má potkat bez rizika, že mu některý
traffic zmizí před očima. Já upravil řazení vlaku hráče dle reálu a
opravil consisty dle aktuálního značení vozidel. Jen tak dál, v poslední
době se rodí aktivity na velmi slušné úrovni. |
|
06.02.2005 - Nové
aktivity od Boba a Mireca v Aktivity BP. Já jsem ve spolupráci s
Ppoollllem upravil náročnou službu k zajímavějšímu podání a ztížení
hratelnosti. |
|
04.02.2005 - Do
včerejšího dne jsem stěhoval firmu, tak jsem asi týden neměl na tvorbu
do MSTS volný čas. Proto všechny objednávky DVD vyřídím až od pondělka
(7.2.) příštího týdne. Současně odstraním v instalačce drobné chyby a
možná i něco přistavím. Děkuji za pochopení. |
|
04.02.2005 -
Opožděně ale přece. Zveřejňuji několik momentek z celostátního srazu
příznivců MSTS ze dne 22.1.05 v Praze. Sešly jsme se tam
všechny věkové skupiny. Martens s Ppoollllem vše perfektně
zorganizovali a komu se nechtělo dostavit, jejich škoda.
Ppoollll (na obrázku níže) nás nejprve provedl klubovnou
železničních modelářů, kde je vedoucím a po obědě v hospůdce
naproti, měl průvodní slovo programem účastníků sleziny MSTS. Hlavní
bod programu bylo dořešení značení souborů v Trainsetu.
Zásadní změna bude v přidání správy a podtržítko v eng a wag
souborech, aby nevznikaly duplicity. (cd_363001.eng) Usnesli jsme se
i na tom, že do kompletního předělání se bude používat trainset
stávající, který používám doposud. |
|
|
|
|
|