-
20.6.2006 - Update kabin v Trainsetu BP pro
MSTS BIN 1.56. Pro ucelené jednotky je nutné používat upravené consists,
jinak změna stanoviště není možná, viz návod k MSTS BIN.
Stahujte zde Upraveny jsou všechny skříňové (symetrické) kabiny, zatím
bez přepínání světel a úpravy v eng.
-
14.6.2006 -
Čtěte !!! Dobrý tip na výlet nejen po plánovaných trasách do BP
Ty lokálky Čejč - Ždánice a Mutěnice - Kyjov by stály za dostavění. Jen to
zavčas zdokumentovat.
-
11.6.2006 - Na těchto stránkách je od
včerejšího dne také možnost stahování aktuálního Trainsetu BP
http://msts.sinus.cz/
. Vozidla zde budou aktualizována
současně s těmito stránkami. Na novinky budete upozorněni zde a v
http://forum.msts.cz
-
9.6.2006 - Update kabin pro MSTS BIN. Tyto
kabiny s tímto označením
stahujte zde. Dále
si doplňte Trainset vozidly data
9.6.2006 (pokud je již nemáte)
-
8.6.2006 - konečně se mi podařilo dát
dohromady
aktualizaci BP71. Rekordní velikost archivu 133 MB odpovídá časovému
odstupu od BP70.1. Kromě velkých rekonstrukcí a výstavby nových tratí je
zde mnoho originálních budov a objektů do trati. Nebulus (Devínská Nová
Ves, Devínské Jazero, perony, atd), J Švec všechny budovy na hradeckých
tratích, Jirka Polák nová návěstidla s indikátory, Roman Šubrt mosty a
provozní budova Praha hl. nádraží, kulisy budov. Michal Tuček Popisky OBB,
zastávka Valy u Přelouče, domky u přejezdů a další drobnosti. Zítra
nakopíruji upravené kabiny pro kompatibilitu s MSTS BIN (automatické
přepínání den/noc) Ještě si stáhněte balík opravný aktivit kompatibilní s
touto aktualizací. Starší aktivity si přesuňte bokem, většina jich nebude
fungovat.
-
-
12.5.2006 - Tony Formoso poslal update
programu Trainstore, verze 3.22, stahujte v sekci
Software. Update je možné z
verze 3.2 nebo 3.21. Je pouze v anglické verzi.
-
9.5.2006 - Omlouvám se za zpoždění
aktualizace BP71. Důvodem je rozšíření kolejí na trať Choceň - Týniště -
Hradec Králové - Pardubice. (Jan Švec vymodeloval všechna nádraží a další
budovy pro tuto trať) S touto pokládkou kolejí bylo nutné provést
rekonstrukci stanic Pardubice a Choceň (nové kolejivo, směrování
odbočujících kolejí) Rekonstrukce ale naruší všechny trasy aktivit, proto
jsem provedl tyto rekonstrukce ve všech zbývajících stanicích. Z Pardubic
až do Hoštejna. Někde bylo nutné upravit poloměry oblouků, takže trať vede
místy kousek vedle. S těmito rekonstrukcemi souvisí i výměna většiny
návěstidel. Předmětem příští aktualizace bude kromě této rekonstrukce trať
Břeclav - Hohenau, kde je na 90% hotovo včetně návěstidel OBB od Jirky
Poláka a další práce na trati Devínské Jazero - Devínská Nová Ves, kde
Nebulus vymodeloval mnoho nádražních objektů včetně fabriky VW.
Aktualizace by mohla být ke zveřejnění během dvou až tří týdnů. Screeny
dodám až bude hotovo, průběžné dílčí informace píši na
http://forum.msts.cz
-
5.4.2006 Po osobní návštěvě dokončena
pokládka kolejí do Hohenau. Sledujte příští aktualizace.
-
-
28.3.2006 -
Aktualizace 70.1: Změny v nákladních kolejích ve stanici Devínská Nová
Ves, osazeny první pendolinové rychlostníky, drobné opravy v trati
-
23.3.2006 -
Aktualizace 70: Dokončení kolejiště v Devínské Nové Vsi včetně vlečky
do VW. Krajina vytvořena částečně, ještě chybí otexturování terénu a
výstavba domů. Nebulus dodal své první modely. Vodojemy, některé
Bratislavské věžáky a unifikované budovy na nádražích.
-
-
9.3.2006 -
Nová
aktualizace BP69 Nový most přes řeku Moravu u Brodského od Romana,
model nádraží Bratislava Lamač od Jana Švece. Opraveny všechny připomínky
uživatelů a mnoho drobných dodělávek. Ve velkých městech odlehčen
automobilový provoz aby se snížila pravděpodobnost pádů MSTS v aktivitách.
-
4.3.2006 - aby se dalo schopně jezdit bez
rázů a odporů při jízdě přes vyhýbky a také aby po najetí na vozy se dala
souprava odbrzdit jsem updatoval většinu Trainsetu. Kde to šlo jsem použil
Ppoollllovy engy, aby chování bylo jednotné, vozy a lokomotivy, které
ještě vyladěné nemá jsem přepočítal a srovnal tlaky v potrubí. Sledujte
novinky a celou rubriku
TrainsetBP. Co je vyladěné, je tam poznámka
"vyladěno", to samé doplněno nebo i vyřazeno. Pro některé úpravy v
Trainsetu je aktualizován
balík vybraných
aktivit . V Activities jsou další 4 ve formátu APK.
-
Novinky v trati: Roman vymodeloval most
přes řeku Moravu u Brodského, Nebulus začíná modelovat budovy v Bratislavě
a okolí, sledujte další aktualizace trati.
-
23.2.2006 -
Nová
aktualizace BP68 Kromě dalších oprav jsou osazeny nové rychlostníky
včetně kulatých a návěsti pro EP včetně funkčních podmíněných stahovaček v
úsecích Praha - Česká Třebová (obrázek vlevo) a Bratislava - Břeclav. Jan
Švec vymodeloval zastávku Bratislava Železná Studienka (obrázek vpravo).
Také je trochu dodělána krajina Bratislava - Bratislava Lamač.
-
-
13.2.2006 -
Nová
aktualizace trati BP 67.1, která je především opravná. Vyměnil jsem
některé fabriky za Brnem za jednodužší, protože padal MSTS i ve volné
jízdě. Dále jseou doplněny návěsti EP a rychlostníky z Prahy do Záboří nad
Labem. Do trainsetu BP přibyly
další lokomotivy
-
12.2.2006 - Dvě fotky z nově
stavěného úseku Kúty - Bratislava. Novinkou budou i Johnzovy skiny
upravenými pro BP. Zítra ke stažení. Odkazy budou i u Johnze. zssk_362015
CocaCola, zssk_363137 a zscs_363140 Cargo. Dnes si
stáhněte další upravené vozy
a opravené consists, kde jsou nahrazeny nevyladěné cd_Raj za vyladěné cd_Uacs
v novém značení.
-
-
9.2.2006 -
Nová
aktualizace BP67 Nová aktualizace. Oprava drobných chyb, nové
rychlostníky, návěsti EP a nově nakonfigurovaný silniční provoz.
-
1.2.2006 -
Nová
aktualizace BP66 právě ke stažení. Zásadní v této aktualizaci je
výměna kolejiva, kdy jako základní v editoru je starý beton/vyhýbky dřevo.
Koleje pro koridor je nutné směrovat do Track_B. Význam to má ve variantě
dynamické koleje která je ve starém betonu a už není nutné ji ve velkých
stanicích maskovat. Další práce jsou v úseku Kúty - Velké Leváre a něco v
Bratislavě
-
26.1.2006 - Opravil jsem zbytek vozidel pro
nastavení standartu na 30cm.
Seznam a download zde Tímto
kromě 471 (kterou musí upravit autor) už všechna vozidla jsou dle 30cm
standartu. Ale v další fázi bude nutné přepočítat a opravit zbývající
ještě nevyladěné vozy na 30cm, ale to až někdy příště. Značení bylo
zachováno, takže vše je kompatibilní se stávajícími aktivitami. Na trati
současně probíhala údržba. (poletující stromy, propadlé silnice, u
Hoštejna vyměněny některé mosty za nové, J Švec, autor pěkných aktivit
vymodeloval speciální sloupy TV pro Červený most v Bratislavě, Michal
Tuček upravil haly depa, aby se daly použít do Bratislavy i jinam (1 až 3
stání). To vše je i na DVD, jehož verzi jsem dnes rozesílal ( 65.1 z
25.1.06 ) Veřejná aktualizace bude, později, až hotových prací bude více.
-
25.1.2006 -
Další jednotka od Mirana pro tuto trať
ČD 452017-18. Jezdila převážně na trati Praha - Benešov, ale některé
pendly byly i Praha - Pardubice. V případě nouzového nasazení jezdila
kamkoli. Za mých časů na dráze na této jednotce jezdila výběrová parta
strojvedoucích, kteří se o mašinku pečlivě starali, proto se 452017-18
přezdívalo "Nablejskaná kláda".
Zařadil jsem i consisty kde je spojená
451031-32 s 452017-18 a obráceně 452017-18 s 451031-32. Sestavit consists
správně je trochu věda, proto je správná sestava v balíku.
Download a nastavením spřáhel dle standartu 30cm
Kabiny a zvuky jsou směrovány stejně
jako u modelu 451031-32, proto nejsou v balíku. |
|
23.1.2006 - když jsem odcházel od dráhy
sloužil jsem v turnusu na jednotce 451031/32, obrázek je z trati Praha -
Kralupy nad Vltavou. (tenkrát byly tak volné jízdní doby, že po odbavení
cestujících byl čas v každé zastávce vystoupit a jednotku si vyfotit)
Mašinka se nám právě vrátila z dílen v novém nátěru. Naše turnusová
skupina obsluhovala ramena: Praha - Masarykovo - Kralupy - Lovosice, Praha
- Pardubice - Hradec Králové - Jaroměř, Hradec Králové - Choceň a Poříčany
- Nymburk - V. Osek - Hradec Králové.
Současně je k dispozici i model této
jednotky od Mirana a taktéž 451031/2 včetně figurky strojvedoucího.
Tímto autorovi modelu do MSTS děkuji. Budou postupně k dispozici i
další varianty 451 a 452, taktéž EM 475.1, EM 475.2
Download s nastavením spřáhel dle standartu 30cm.
Soubor je v instalačním balíku, vše
se nainstaluje do MSTS tam, kam patří. |
|
-
19.1.2006 -
Nová
aktualizace 65 Bratislava - Kúty ještě není hotovo, ale kvůli změnám v
kolejích v Bratislavě a Velké Leváre je aktualizace nutná již dnes. Také
jsou provedeny různé opravy dle připomínek uživatelů. Do několika stanic
byly v celé trati rozmístěny vodní jeřáby pro zbrojení parních lokomotiv.
-
14.1.2006 - Dnes jsem nahradil všechny
problémové vozy, které měly nesprávně nastaveno chování na 80cm.
Seznam a download zde
Současně jsem vyřadil dle mého zjištění, v aktivitách nepoužité zssk_Es,
za který jsem náhradu na 30 cm nenašel. Doplním až eventuelní vyladěnou
verzi. Aktualizaci trati plánuji na příští týden. Opět je uděláno hodně
práce na úseku Bratislava - Kúty, ikdyž zdaleka není hotovo, ale je nutné
aktualizovat, protože update obsahuje i hodně oprav.
-
11.1.2006 - Další update v
Trainsetu některé vozy řady
W a v cd_Servis je poslední úprava od Romana servis4
-
4.1.2006 - S prácemi na trati to souvisí
jen nepřímo, ale je nutné i updatovat vozový park. Mnohé rychlíkové vozy
při průjezdu odbočkou neúměrně zpomalují a mnohdy se chovají
nevyzpytatelně. Ppoollll
s Bobem se chopili této práce a postupně zveřejňují úpravy stávajících
vozů, aby se chovaly dle fyzikálních zákonů. Jenomže používají ve většině
případů jiné názvy složek a souborů než v BP. Michal
tyto vozy postupně upravuje do
značení BP, aby se dalo ihned jezdit s těmito vyladěnými vozy v
aktivitách. Rozdíl je patrný ihned, ikdyž se jedná o tentýž model. Další
vozy budou postupně doplňovány.
-
2.1.2006 - Současné práce pokračují na
dostavbě kolejiště v Bratislavě hlavná stanica, aby koleje už byly
definitivní. V poslední aktualizaci byl vjezd do této stanice od tunelu
provizorní.
-
28.12.2005 - Ještě jedna drobná aktualizace
642bptrat.exe , po projetí testovacím vlakem jsem objevil nějaké
nepřesnosti v úseku Břeclav - Valtice.
-
27.12.2005 - Opravný balík pro aktualizaci
64 -
641bptrat.exe Zaříznutí peronů v Brně, sloupy v kolejích, doplnění
návěstidel, oprava dvou demoaktivit z důvodu změny Paths přes Brno Dolní.
Další drobné dodělávky.
-
19.12.2005 -
Aktualizace 64 je ke stažení zde. Velikost je 75,9MB. Je to práce za
dva měsíce, proto ta velikost. Je nutné odebrat všechny aktivity, které
zasahují do tratí od České Třebové směrem na Svitavy a dolů na jih. Nové,
upravené a kompatibilní aktivity
jsou
v balíku zde. Další budou postupně doplňovány.
-
16.12.2005 - Aktualizace 64 bude během
pondělka, počítejte s velikostí kolem 70MB. Bude v ní mnoho novinek i od
autorů objektů. Pokusně jsem také osadil na mnoha kilometrech trati novou
texturu od Trundy, štěrkové lože pod koleje. Vhodná zejména do míst, kde
textura pole, lesa zasahuje pod koleje, viz screeny níže. (Hranice Moravy
a Slovenska, vedle nový úsek trati Bzenec Přívoz - Rohatec) Obrázek nahoře
je ze stanice Rohatec. Tato aktualizace je uspíšena kvůli vánočním svátkům
a také kvůli velikosti aktualizačního souboru, který každým dnem narůstá.
Úplně hotovo, to bude ještě práce na několik měsíců, protože koleje jsou
prodlouženy až do Bratislavy. Z Kútů do Bratislavy bude trať pouze sjízdná
a krajina se bude postupně dotvářet. Velké díky za materiály k této trati,
bez nichž by se stavět nedalo patří Nebulusovi, Miro Sárkánymu, Done,
Mariánu Šimovi i Martensovi. A předem děkuji Romanovi za úpravu mostu za
zastávkou Bratislava Železná studienka a portálů tunelů v Bratislavě
hlavná stanica, které mají specifickou architekturu. Aktivity se pokusím
některé opravit, ale moc s tím nepočítejte, protože jsem ve velké časové
tísni. |
|
|
|
-
1.12.2005 - Konec měsíce pominul a
aktualizace ještě hotová není. Je to z důvodu, že se nejedná jen o níže
zmiňovaný úsek, ale když už jsem přestavěl Břeclav, provedl jsem i dříve
slibované rekonstrukce celého jižního tahu. Současně je vše od České
Třebové na jih (odb. Zádulka) rekonstruováno novým kolejivem. Změny jsou
ve všech stanicích. Dosazeny 60tkové výměny a angličany, křížová zhlaví,
staniční koleje. V Brně jsou konečně zhlaví dle reálu. Na trati Brno
Břeclav jsou narovnány poloměry, aby odpovídaly rychlosti 160km/h. Tímto
úseky Rajhrad - Hrušovany, komplet Vranovice a Zaječí - Břeclav jsou nově
postavené a vedou mimo původní trať. Také oblouk do Břeclavi je už dle
reálu. Aktualizace 64 by měla být asi v polovině prosince, po dokončení
rekonstrukcí všech stanic. Zbývá dosadit návěstidla v uzlu Brno, v
Břeclavi, do úseku Podivín - Vranovice a do trati Rohatec - Břeclav i
perony. A to samé po Malacky. Ale tohle je už ta jednodušší práce a jde to
celkem rychle. Do vánoc bych chtěl stihnout alespoň položit koleje do
Bratislavy, ať se mohou rodit nové aktivity mezi oběma hlavními městy.
Aktualizace 64 bude obrovská, protože zásahy jsou téměř ve všech čtvercích
trati. Bude tam hodně nových objektů od Romana, který také updatoval
starší objekty, vylepšil kolejivo, takže počítejte několik desítek mega.
Někdy během příštího roku bych dokončil rekonstrukce druhou fází, kde se
nové kolejivo doplní i do zbývajících stanic. Pardubice - Česká Třebová -
Hoštejn. Kromě uzlu Česká Třebová by to už neměl být takový problém.
-
14.11.2005 - Předmětem příští aktualizace
bude celková rekonstrukce stanice Břeclav. Z ní je komplet nově postavená
trať Břeclav - Kúty a současně je prodloužena až do stanice Malacky. Trať
Břeclav - Hodonín je také komplet nově položená a je prodloužena zatím do
Rohatce. Ještě zbývá opravit propojení Hodonín - Holíč - Kúty. Aktualizaci
vidím asi ke konci měsíce. Od Romana máme nové ocelové mosty, Michal
vymodeloval nádražní budovu do Lednice. Změn a novinek bude opravdu hodně.
-
-
20.10.2005 - Po minulých aktualizacích, kdy
se vyhlazoval terén, došlo k jeho mírnému snížení a mnoho stromů tímto
začalo poletovat. Takže v nové aktualizaci
BP63
jsou všechny objekty kolem kolejí opraveny. Navíc jsem doplnil nové mosty
od Romana. Michal dodal finální verzi nové haly v depu Praha Masarykovo.
Tímto vstala z mrtvých. Mě se podařilo ze zálohy z roku 2003 opravit nad
Šakvicemi porušenou databázi silnice a tímto jsem zjistil, že tento úsek
byly opravdu mé začátky. V této aktualizaci je rekonstruována celá lokálka
Hustopeče - Šakvice včetně kopců v okolí, pražcových pásů a textur terénu.
Tento odskok byl nutný, protože jsem z Hustopečí a jak to tam doposud
vypadalo....dle přísloví "Kovářova kobyla chodí bosa"
-
13.10.2005 - práce opět pokročily a je na
čase další aktualizace,
BP62 . Michal denně rozšiřuje depo na Masarykově nádraží v
Praze o další objekty. Nejprve bouda posunovačů, velká přesuvna, stará
hala, dvě malé přesuvny a ve finále model (současně již zbořené) nové
haly. Model je finální, textury provizorní, bude ještě upravováno dle
dobových fotografií. V aktualizaci se podívejte do Kolína (jsou i vstupní
Paths Kutná Hora a Kolín výtah). V depu Kolín je za depem triangl na
otáčení lokomotiv a elektrických jednotek. Koleje jsou opět kombinovány s
různými pražci. Krajina je dokončena asi kilometr před Starým Kolínem.
Jinak nějaké kopáčské práce jsou i v Přelouči. Pokračování v další
aktualizaci. |
|
|
|
|
|
-
10.10.2005 - Update programu
Trainstore na verzi 321.
Zatím pouze v Anglické a Španělské verzi.
-
Práce na trati aktuálně probíhají na
dokončení úseku Kolín - Pardubice. Současně se rozrůstá model již
zrušeného depa na Masarykově nádraží v Praze.
-
29.9.2005 - Opravil jsem několik chyb
ve vyhýbkách, které trhaly vlaky. Na trati Praha - Zábřeh na Moravě -
Lukavice na Moravě jsou komplet přeskinovány nekoridorové koleje. Současně
byly vyměněny nové podjezdy od Romana (originál je za stanicí Svitavy směr
Brno) a v terénu jsou vyhlazeny hrany. Na trati 024 do Letohradu jsou na
všech přejezdech dosazeny pásy s dřevěnými pražci. Byl postaven ve
zkušební verzi funkční ovál ve Velimi.
Stahujte aktualizaci BP61. 25MB.
-
dále máme nové aktivity od Miksiho:
ftp://msts.tyk0kso.sk/bptrate/Os15070.apk
-
a od Nautika
ftp://msts.tyk0kso.sk/bptrate/LM_R973.apk ale tato vyžaduje dnešní
aktualizaci, jinak Vám vyskočí chybové hlášky ohledně zimních textur. Obě
aktivity jsou kompatibilní s Trainsetem BP.
-
21.9.2005 - Praha - Kolín, na tomto úseku
práce natolik pokročily, že je vhodné, aby dnes byla zveřejněna další
aktualizace. Nelekejte se velikosti archivu, který má rekordních 41MB!!!
Tato velikost je dána množstvím originálních objektů. Že nemáte
vysokorychlostní připojení k internetu? Nezoufejte, já ještě také ne a
nakopírování mi trvá přes hodinu. ( A to už přes týden mám zažádáno o ASDL.
Telecom má opět dost času.) Takže právě můžete stahovat
60bptrat Pokud Bude linka přetížená, paralelní downloady budou i
u Ppoolllla na
www.train-sim.cz/Trat_Semora/Semora.php
20.9.2005 - Po kratší odmlce si dovolím
zveřejnit několik nových i staronových screenů z trati Praha - Kolín.
Krajina je téměř hotová, práce je stále dost, ale nic nebrání tomu,
aby se tento týden vydala další 60. aktualizace. Změny jsou ze
dne na den a některé tyto screeny už patří muzeu. V úseku Sluncová -
Praha Libeň - Úvaly je vyměněno kolejivo za autentické s pražci ze
starého betonu a dřeva. Také jsou zde použity staré rezavé lanové
stožáry TV.
Novinek je mnohem více, než je na
screenech. Vysílač na Žižkově, nádraží v Běchovicích, Český Brod,
Tuklaty, Rostoklaty, Pečky, všude je něco. Hala hlavního nádraží,
Běchovice a Úvaly jsou od Romana, také si dal práci se skiny stožárů a
výměnou kolejiva. Michal tvoří depo na Masaryčce, Kolín
zastávku, drážní baráky v Bubnech, Firlet staniční i jiné okolní
budovy z Peček do Prahy a Žižkovský vysílač. Mates nádraží v
Kostěnicích.
Jinak jsem podoplňoval chybějící vozidla
Trainsetu BP včetně odkazů. Staré věci jsou beze změn, dopněná vozidla
v dohodnutém značení. |
|
-
|