Trať Bratislava /Hohenau - Brno - Česká Třebová -  Praha / Olomouc pro MSTS archiv 6
 

Odrážka 23.12.2006
Odrážka Mohl jsem pro Vás vydat normální vánoční aktualizaci.
A krásnou.
Umělá nádraží, falešné vlaky a nějaká ta vábnička v podobě aktivity vlaku hráče z místa A do místa B.
Ale já řekl , NE.
Žádné návnady, žádné příplatky za stahování dat.
Když aktualizace, tak pro všechny.
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Do zítřka to opravdu nestihnu, ale až bude, novinek je tam požehnaně.
Co se týká mé aktivity "Den Blbec" na 10 a půl hodiny hry, tak přes svátky bych ji chtěl dokončit, otestovat a ke konci příštího týdne vydat. Vystřídáte 3 lokomotivy, projedete téměř všechny tratě BP po územích 3 států a čeká na Vás přes 100 pokynů a úkolů.
Odrážka 12.12.2006 - Doplnění potřebných vozidel do Trainsetu
Odrážka 4.12.2006 - Opravná aktualizace BP75.1 ze dne 27.11.2006
Odrážka 21.11.2006 - Update kompletního Trainsetu s doplněním některých nových vozidel a kabin. Podrobnosti zde.
Odrážka 20.11.2006 - Nová aktualizace trati, BP75 a balík upravených uživatelských aktivit pro trainset BP. Update Trainset nakopíruji až zítra. Dnes už to časově nevychází. Objednaná DVD budu odesílat také až zítra. Zdrželo mne ladění vozidel a raději to ještě podrobněji večer otestuji.
Odrážka 15.11.2006 - Připravuje se nová koncepce instalace DVD s tratí z ohledem na MSTS BIN 1.6. Také do trainsetu budou zakomponovány nové poznatky ze sleziny konané 11.11. v Praze.  Vydání aktualizovaného DVD se tedy opozdí do pondělí 20.11.2006. Upozornění pro uživatele, kteří si již objednali DVD s BP a já oznámil termín dodání konec tohoto týdne. Všechna DVD budou rozeslána po víkendu, kdy bude i další aktualizace (BP74.1). Současně vyjde i balík aktualizace změn v kompletním Trainsetu. V downloadech budou všechny složky komplet vyměněny za aktuální. Také vše bude publikováno ve verzi pro MSTS BIN 1.6, ikdyž mnohá vozidla na úpravy teprve čekají. To samé se týká i DVD. Instalace MSTS BIN 1.6 je už podmínkou, bez které vlaky nespustíte.
Odrážka 11.11.2006 - Nová aktualizace trati BP74. Obsahuje propojení trati z Poděbrad přes Nymburk do Poříčan. Rekonstrukce trati Břeclav - Lednice. Nové budovy (Zohor, Zábřeh,...) Aktivity zatím nejsou opraveny. Ve složce activities je v apk aktivita Hurvínek z Břeclavi do Lednice pro MSTS BIN 1.6
Odrážka 30.10.2006 - Pro rozšíření podpory MSTS BIN 1.6 jsem upravil kompletní Trainset, aby bylo možné všechny vlaky používat v plném využití MSTS BIN 1.6. Po nainstalování balíku update pokud jste doposud používali bin 1.57, je nutné jej deaktivovat nebo přeinstalovat z DVD BP Train.exe na verzi 1.4. Po té si nainstalujte z Džordžových stránek nejnovější verzi MSTS BIN. Balík Update má 22 MB z důvodu, že obsahuje některé updaty textur kabin, aby jste nemuseli stahovat zbytečně celé archivy. Dále obsahuje doplnění jednotky 452003/10. Další updaty budou už jen textové soubory. Nezapomeňte si zálohovat složku Trains. Přepíší se i některé consisty vzhledem k opravám značení (cd_242). Také je nutné brát na vědomí, že některé aktivity se mohou chovat podivně vzhledem k chování servisu2 v tomto BIN. Na druhou stranu oceníte vyšší stabilitu MSTS. Připomínky piště na MSTS forum. Nezapomeňte si stáhnout nový balík lokomotiv cd_242 a cd_843.
Odrážka 26.10.2006 - Do dnešního data byl rekonstruován úsek trati Břeclav - Lednice. Změny jsou v Břeclavi u šturcového nástupiště (úprava šířky peronu a přizpůsobení poslední koleje) V Bořím Lese je posunuté Valtické zhlaví a trať do Lednice je odtud postavena komplet nově ve kvalitě se štěrkovým ložem, otexturovaným terénem a bohatou vegetací. Také si budete muset zvykat na nechráněných přejezdech dávat zvukovou návěst "pozor". Další práce budou soustředěny na dostavění nehotových rozpracovaných úseků. Nebulus (modelář objektů pro úsek Kúty - Bratislava) vymodeloval budovy ve stanici Zohor, ale brzy bude i nový úsek do Jaroměře, protože špičkový modelář Honza Švec ( drží prvenství v počtu vyrobených budov do trati BP)  už má vymodelovány téměř všechny nádražní budovy pro tento úsek trati. Další věc, MSTS BIN. S příchodem nové verze 1.61 chci vydat update všech vozidel pro tento BIN. U některých zbývajících modelů bude třeba přepočítat nárazníky, protože tato verze BINU je na přesné nastavení háklivá.
Odrážka 6.10.2006 - V aktualizaci chyběly dvě zimní textury, objeveno po uzávěrce. Záplata je zde.  Na DVD rozesílaných od 6.10. je už instalace aktualizovaná.
Odrážka 5.10.2006 - Aktualizace BP 73 je ke stažení.  Můžete si vybrat ze tří možností downloadů. Dále je nutné stáhnout balík aktivit, který obsahuje komplet laděnou 350 (samostatně jsou v updatovných domovských složkách) , která je v aktivitách použita dle dohodnutého systému značení. Přibyly dva další skiny od Duuso (obrázek vlevo) a Muldera (v novém nátěru ŽSSK).  Kdo používá verzi MSTS BIN 1.57, jen pro tyto uživatele je ke stažení update vybraných vozidel pro tuto verzi. Update na verzi 1.6 bude vytvořeno po dokončení testování.
Odrážka
Odrážka
25.9.2006 - Aktualizace už nebyla téměř dva měsíce, ale žádné obavy, na trati se stále usilovně pracuje. Koleje jsou položeny z Lukavic na Moravě do Olomouce, z Církvice přes Kutnou Horu do Kolína, kde byla upravena přilehlá část stanice. Dále z Kolína do Velkého Oseka, Poděbrad a Velkého Zboží. Z Oseka je trať vyústěna přes výhybnu Kanín směr Dobšice.

Také byla dokončena rekonstrukce trati z Hodonína přes Holíč do Kútů. Před rokem tato trať byla narušena rekonstrukcemi trati Kúty - Břeclav - Hodonín. Vzhledem k posunům jak Hodonína, tak Kútů bylo nutné deformovat napojení na tuto trať na obou koncích. Proto ji současně už téměř nepoznáte. Viz 7 obrázků.  Elektrárna Hodonín má už 4 komíny, trať protíná velké množství nechráněných přejezdů, tak milovníci houkání si opravdu užijí. Do Holíče koleje vedou i přes mnoho menších nadjezdů.

Ještě zbývá rekonstrukce Zaječí - Hodonín, ale to až jindy po nasbírání přesnějších podkladů.

Aktualizace trati by mohla být začátkem října, do kdy plánuji ještě dokončit krajinu z Kutné Hory do Poděbrad. Krajina v úseku Lukavice - Olomouc bude dokončena v některé z přespříští aktualizaci. Ale pro aktivity je tento úsek provozně plně funkční.

Odrážka 11.8.2006 - od dnešního dne tyto stránky jsou na vlastní doméně www.semora.cz. Současně je zavedená i nová emailová adresa semora@semora.cz
Odrážka 3.8.2006 - Dnes si stáhnete opravnou aktualizaci, vychytáno několik chyb dle připomínek uživatelů. Také obsahuje už smazanou opravnou záplatu z 27.7. Seznam oprav je v textu aktualizace. Od Nebuluse jsou doplněny budovy do Moravského Jánu, od Mirana zjednodušený model Hurvínka do muzea v Rosicích nad Labem.
Odrážka 27.7.2006 - Aktualizace 72 je právě ke stažení.
Odrážka
26.7.2006 - Zítra bude nová aktualizace BP72. Zde bude dokončena krajina na Hradeckých jednokolejkách. V budoucnu bude ještě třeba doplnit mnohé budovy a kulisy. Nebulus vymodeloval nádražní budovy v Malackách a Plaveckém Štvrtku. Úplné dokončení krajiny na ramenu Malacky - Bratislava bude předmětem aktualizace 73.

Plány do budoucna jsou, kromě dokončení úseku Kúty - Bratislava, rekonstrukce trati Kúty - Holíč - Hodonín a výstavba úseku Hradec Králové - Jaroměř. Dále je hodně dodělávek v Praze, kde se počítá s protažením kolejí na ONJ a Smíchov. Dále Odb. Blatov - Běchovice - Malešice - Libeň. Současně bude třeba propojit Zábřeh - Přerov - Rohatec a když se podaří správně napojit koleje, tak Brno - Havlíčkův Brod - Kolín. Ale pořadí výstavby se může měnit. Co nejdříve bych chtěl Kolín - Kutná Hora - Čáslav a Brno - Tišnov - Vlkov. Vše dle chuti a jak čas dovolí. Také budu potřebovat poshánět sklonové poměry a poloměry oblouků většiny úseků, hlavně na Brno - Havl. Brod - Kutná Hora a HK - Jaroměř - Stará Paka.

Další úsek,  Pardubice - Hradec Králové - Týniště nad Orlicí - Choceň. Originál budovy vymodeloval Jan Švec.

Odrážka
archiv od 21-9-2005 do 20-6-2006
archiv od 25-6-2004 do 19-8-2005
archiv od 25-1-2004 do 24-6-2005
archiv od 18-11-2004 do 25-1-2005
archiv od 6-7-2004 do 11-11-2004
archiv od 25-4-2004 do 30-6-2004

nahoru

 semora@semora.cz - tel: 519 411 559 -  mob: 602 595 837 ( pouze v provozní dobu )